ایرنا نوشت: «اریکا تشوسانو» معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا پس از سخنرانی رئیس جمهوری این کشور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تکرار ادعاهای بی اساس خود علیه ایران مدعی شد: برای توقف فعالیت های بی ثبات کننده تهران، به دنبال یک کارزار دیپلماتیک هستیم.

تشوسانو روز سه شنبه در گفت و گو با شبکه تلویزیونی المیادین افزود: هنگامی که رئیس جمهوری از توافق هسته ای ایران خارج شد، کشورهای عربی زیادی در منطقه خلیج (فارس) و خاورمیانه، موافق این تصمیم ما بودند.


اریکا تشوسانو

 

معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا با اشاره به این که واشنگتن تلاش دارد تا به ادعای وی، توافق های عادلانه ای شکل گیرد، افزود، البته ما آمادگی کامل داریم تا مذاکرات فشرده ای را با تمامی کشورها در این باره انجام دهیم.


وی درباره تحریم های آمریکا علیه روسیه هم گفت: تماس های دائمی بین واشنگتن و مسکو برقرار است و تلاش می کنیم، برای موضوعات مورد اختلاف، راه حل هایی پیدا کنیم.
پیش از سخنان این مقام وزارت امورخارجه آمریکا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور روز سه شنبه در بخشی از سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلام کرد، برخی کشورهای خاورمیانه از تصمیم من برای تحریم مجدد ایران و خروج از توافق هسته ای حمایت کردند.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سطح سران از امروز سه شنبه در نیویورک آغاز شد و تا چهارم مهرماه ادامه خواهد یافت.

49310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
    0 1
    امروز نروریست وهابی عربستان و امارات و حکومت بحریم حامی سیاست آمریکای ترامپ است و در دنیا هیچ کشوری به آمریکا اعتماد ندارد