ماجرا خیلی پیچیده نیست. یک اشتباه محض رسانه‌ای است. خیلی‌ها از جمله من تا پریروز خانم مائده هژبری را نمی‌شناختیم. تازه پس از گفت‌وگوی بخش خبری تلویزیون با او بود که فهمیدیم «مائده» نامی هم وجود دارد که به دلیل لرزش بخشی از بدنش و انتشار آن در فضای مجازی، کسب درآمد می‌کند و به همین خاطر دستگیر شده است.

البته من اینجا کاری به دستگیری‌اش ندارم که در حوزه کاری من نیست، این مسایل به قوه قضاییه ربط دارد. اما این که تلویزیون با این شاخ های مجازی گفت‌وگو کند و مثلا اعترافات و اظهار ندامت آنان را نشان دهد خود حکایت عجیبی است.

در ابتدای مطلب عرض کردم. من این بنده خدا را نمی شناختم و پس از حضورش در تلویزیون و سروصدایی که در این زمینه راه افتاد کنجکاوانه به جستجو درباره او پرداختم که ببینم مائده چه کرده که این گونه شهر را به هم ریخته است.

نتیجه این که من هم مثل خیلی های دیگر با اطلاع رسانی صدا و سیما این دخترخانم را شناختم و این همان اشتباهی است که تلویزیون طی سالهای اخیر بارها تکرارش کرده و خوراک خوبی به رسانه های بیگانه داده است.

حالا فکر می کنید چه اتفاقی رخ می دهد؟ هیچ. الان مائده هژبری معرف حضور خیلی ها شده، او احتمال زیاد پس از آزادی از ایران خارج می شود. به خاطر لطف بزرگی که صدا و سما در حقش کرده و شهرتش را افزون ساخته اینستاگرامش را راه خواهد انداخت و به دنبال کنندگان میلیونی خواهد رسید و کارش را با رونق بیشتری ادامه خواهد داد.

الهام عرب را یادمان نرفته که تلویزیون معروفش کرد، بعد اظهار پشیمانی اش را نشان داد و دست آخر او گذاشت از ایران رفت.حالا هم که به خاطر همان شهرت در کشورهای همسایه به فعالیت در حوزه مد می پردازد و از اینستاگرامش درآمد خوبی هم دارد و این از الطاف صدا و سیما و برخی مدیران «رسانه نشناسش» به امثال اوست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =