افزایش خاموشی‌ها در البرز/مردم با شرایط کمبود برق همراهی کنند

ایسنا نوشت:مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز با بیان اینکه هنوز رکورد مصرف برق در البرز شکسته نشده است گفت: بالاترین میزان مصرف در روزهای اخیر هزار و 267 مگاوات بود و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده مصرف بیشتر شود.


 ناصر اسکندری گفت: مصوبه هیئت وزیران در خصوص استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر به این شکل است که سازمان‌های دولتی باید 20 درصد از انرژی خود را ظرف مدت دو سال از طریق انرژی‌های تجدیدپذیر تامین کنند در غیر این صورت 20 درصد از انرژی مصرفی آنها براساس بهای انرژی‌های نو محاسبه خواهد شد.
اسکندری افزود: در حال حاضر قیمت هر کیلووات برقی که از انرژی‌های تجدیدپذیر تولید می‌شود 300 تومان است و هر کیلووات برق معمولی به صورت میانگین در البرز 90 تومان محاسبه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: هر چند ادارات اندکی در البرز به این سمت حرکت کرده‌اند اما اکنون اداره‌ای نیست که 20 درصد از برق مصرفی خود را به وسیله پنل‌های خورشیدی تامین کند.
این مسئول در ادامه به وضعیت مصرف برق در استان و خاموشی‌های اخیر اشاره و اعلام کرد: مردم کم کم در حال همراهی با شرایط کمبود برق هستند.
وی افزود: بر همین اساس است که برنامه‌های خاموشی اعلام شده به صورت 100 درصد اجرا نشده است.
اسکندری با بیان اینکه هنوز رکورد مصرف برق در البرز شکسته نشده است گفت: بالاترین میزان مصرف در روزهای اخیر هزار و 267 مگاوات بود و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده مصرف بیشتر شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =