نماینده شهرداران کهگیلویه و بویراحمد از حذف سهم مالیات بر ارزش افزوده شهرداری‌های کوچک انتقاد کرد و گفت: قطع این اعتبارات سبب نگرانی شهروندان شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری، دکتر نستهن مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال‌های گذشته اعتباراتی به عنوان سهم مالیات بر ارزش افزوده در اختیار شهرداری‌های کوچک قرار می‌گرفت که به نوعی مشکل گشای این شهرداری‌ها بدون درآمد و یا با درآمد اندک بوده است.

وی با بیان اینکه این اعتبارات از ابتدای سال 97 قطع شده است، عنوان کرد: از قبیل این اعتبارات ماهیانه 120 میلیون تومان به حساب برخی شهرداری‌های کوچک واریز می‌شد که بعد از قطع شدن آن شهرداری‌ها با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم می‌کنند.

شهردار یاسوج با بیان اینکه پرداخت این اعتبارات با تصمیم مجلس لغو شده است، ادامه داد: در این زمینه مکاتبات لازم را با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با هدف همکاری و پیگیری لازم برای دایر شدن این اعتبارات انجام داده‌ایم.

مقدم دایر شدن سهم شهرداری‌های کوچک از مالیات بر ارزش افزوده را مطالبه شهروندان شهرهای 17 گانه استان دانست و ابراز کرد: قول و وعده‌های در این زمینه داده شده که بین آبان تا بهمن ماه امسال مجدد این سرانه برقرار شود.

وی با بیان اینکه برخی از شهرداری‌های کوچک حتی در هزینه جاری خود مانده‌اند، تاکید کرد: انتظار می‌رود نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه اختصاص یافتن سهم شهرداری‌های کوچک از مالیات بر ارزش افزوده از هیچ کوششی دریغ نکنند.

دکتر نستهن مقدم شهردار

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =