اندیمشک میزبان یکی از ۲ رویداد جام جهانی کشتی فرنگی یا جام تختی

ایسنا نوشت: دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: با سفر رییس فدراسیون به اندیمشک قرار شد در صورت آماده شدن سالن کشتی این شهرستان، میزبانی یکی از رویدادهای جام جهانی کشتی فرنگی یا جام تختی 2019 به اندیمشک داده شود.

محمد امین کجباف اظهارکرد: با توجه به این‌که کلنگ سالن پنج هزار نفری اندیمشک به زمین زده شده است، با سفر دو روز پیش آقای رسول خادم به این شهرستان و بازدیدی که او از روند ساخت این خانه کشتی داشت، این وعده را داد که در صورتی که این سالن تا مسابقات سال 2019 آماده شود، میزبانی جام‌جهانی کشتی فرنگی یا جام تختی به این شهرستان داده شود.

وی بیان کرد: پیش از سال 97، کلنگ خانه کشتی اندیمشک به زمین زده شد و قرار است ساخت آن که طی یک سال آینده به پایان برسد که در صورت محقق شدن این مهم، خوزستان همچون گذشته می‌تواند یک رویداد بزرگ را میزبانی کند.

دبیر هیات کشتی خوزستان در ادامه در خصوص وضعیت این رشته در استان، گفت: تیم‌ملی نوجوانان چند روز دیگر عازم رقابت‌های آسیایی ازبکستان می‌شود که از 10 نفر اعضای تیم‌ملی، شش نفر خوزستانی هستند، ضمن این‌که دو مربی از استان نیز راهی این رقابت‌ها می‌شوند.

همچنین قرار است تیم دانش‌آموزی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی مراکش شرکت کند که بازهم پنج ملی‌پوش خوزستانی در ترکیب تیم‌ملی حضور دارند.

خوزستان نفراتی را در هم در اردوی تیم‌ملی بزرگسالان دارد و می‌توان گفت خوزستان در تمامی رده‌های سنی کشتی فرنگی فعال است.

وی با ابراز رضایت از روند پیشرفت کشتی خوزستان، ادامه داد: خوزستان در هر کدام از لیگ‌های دسته یک و برتر کشتی فرنگی کشور دو نماینده دارد. مسابقات لیگ یک از هفته آینده شروع می‌شود که تیم‌هایی از ایذه و اهواز در این رقابت ها شرکت می کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =