فردی که با قدرت نمایی به وسیله سلاح گرم و سرد ، تهدید و اخاذی باعث نا امنی در یکی از محله های شهر اصفهان شده بود در عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ محمد حسین اسماعيلي با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي شكايت یکي از شهروندان مبني بر اينكه فردي شرور با اقدامات شرارت آميز، از جمله تهديد و اخاذی باعث رعب و وحشت در بین ساکنان یکی از محله ها شده موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقيقات ميداني،و بررسی سوابق متهم ، مخفيگاه اين فرد شناسائي و طي هماهنگي با مقام قضائي در يك عمليات ضربتي دستگير شد.

سرپرست پليس امنيت عمومي استان اصفهان با اشاره به سابقه دار بودن متهم گفت: ماموران در بازرسي به عمل آمده از منزل وی تعداد دو قبضه سلاح سرد از نوع قداره را كشف کردند.

سرهنگ اسماعیلی، امنیت مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و با هشدار به کسانی که در نظم و امنیت جامعه اخلال می کنند گفت: برابر دستور سردار فرمانده انتظامی استان تیم های ویژه ای برای مقابله با افراد شرور و قانونشکن تشکیل شده و ماموران این پلیس به به هيچ فردي اجازه نخواهند داد با اقدامات غير قانوني و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومي و آسايش مردم را فراهم كنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =