محل احداث مجموعه بزرگ توریستی شیبان بررسی شد

مدیر کل میراث فرهنگی استان خوزستان گفت: حاضر به هرگونه همکاری و حمایت با متقاضیان سرمایه گذاری در مجموعه بزرگ توریستی شیبان هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی استان خوزستان گفت: حاضر به هرگونه همکاری و حمایت با متقاضیان سرمایه گذاری در مجموعه بزرگ توریستی شیبان هستیم.

به گزارش خبرآنلاین، طی بازدیدی که مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از شهرستان باوی داشت محل احداث مجموعه بزرگ توریستی شیبان مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید که با هدف شناسایی پتانسیل های بالقوه گردشگری در شهرستان باوی و تشویق بخش خصوصی به سرمایه گذاری در این صنعت پاک و اشتغال زا صورت گرفت مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: استفاده از ظرفیتهای متقابل جامعه میزبان و جامعه هدف گردشگری جهت همگرایی و تبادل فرهنگی و حمایت، تقویت و جهت دهی سرمایه های سرگردان به سمت گردشگری باید در دستور کار قرار گیرد.

علیرضا ایزدی افزود: محل احداث مجموعه بزرگ توریستی شیبان که شامل هتل رستوران سنتی سالن ورزشی، هایپر مارکت و... است مورد بررسی قرار گرفت.

ایزدی اظهار کرد: در جلسه ای با فرماندار شهرستان باوی در خصوص رونق گردشگری شهرستان باوی نیز تصمیات ارزنده ای برای شهرستان گرفته و نقشه راهی برای توسعه گردشگری درسالهای آتی ترسیم شد.

گفتنی است، همچنین ساختمانهای قدیم دانشگاه ملاثانی و پارک جزیره مورد بازدید قرار گرفت و کمک به ایجاد زیرساخت های مورد نیاز گردشگری خصوصا پروژه های کوچک، خرده سرمایه گذاران محلی در کل استان از جمله مواردی بود که توسط مدیر کل میراث فرهنگی مورد تعهد قرار گرفت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =