آغاز ساعت کار دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری 6:30صبح شد

ایرنا نوشت : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از تغییر ساعت آغاز به کار دستگاه های اجرایی این استان از 7:30 به 6:30به منظور کاهش مصرف انرژی خبر داد.

مجید نظری دهکردی روز پنجشنبه در سومین شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در سال 97تاکید کرد: به استناد مصوبه هیات وزیران برای صرفه جویی در مصرف انرژی ،ساعت کاری تمامی دستگاه های اجرایی، شرکت ها، نهادهای عمومی انقلاب اسلامی و بانک های استان بجز مراکز خدمات رسان مانند بیمارستان ها از روز شنبه 23 مرداد 1397 تا پایان مرداد امسال تغییر پیدا کرد.
وی افزود: براساس مصوبه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ساعت کاری ساعت کاری تمامی دستگاه های اجرایی، شرکت ها، نهادهای عمومی انقلاب اسلامی و بانک های استان در این مدت از 6:30 تا 13:30 اعلام شد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: به منظور مدیریت پدیده خشکسالی و آتش سوزی های ناشی از آن در نقاط مختلف استان مانند مراتع و جنگل ها مصوب شد تا مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه نسبت به اقدامات پیشگیرانه وارد عمل شوند.
ستار فرهادی تصریح کرد: همچنین مصوب شد تا در صورت بروز حوادث احتمالی در چهارمحال و بختیاری به ویژه هنگام وقوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتع تمامی اعضای شورای مدیریت بحران استان همکاری، هماهنگی و تعامل لازم را با یکدیگر داشته باشند.
گفتنی است ، بروز پدیده خشکسالی در یک دهه گذشته بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری را با کمبود و تنش های آبی شدید و جدی مواجه کرده به طوری که این واقعه باعث خشک شدن بسیاری چشمه ها، کاهش دبی قنات ها، پائین رفتن سفره های زیرزمینی، کمبود منابع آبی و گرم شدن دمای این استان شده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =