مهر به نقل از استاندار اصفهان نوشت: امیدواریم در پاییز بتوانیم پس از دو سال آب مورد نیاز شرق را تامین کنیم و ضمن اینکه از منابع خود استان خسارت نکشت به کشاورزان پرداخت می‌شود که شروع پرداخت از ۱۵ شهریور خواهد بود.

 محسن مهرعلیزاده پیش از ظهر یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان اصفهان اظهار داشت:  امیدواریم در پاییز بتوانیم پس از دو سال آب مورد نیاز شرق را تامین کنیم و ضمن اینکه از منابع خود استان خسارت نکشت به کشاورزان پرداخت می‌شود که شروع پرداخت از ۱۵ شهریور خواهد بود.

استاندار اصفهان این اقدامات را هدیه هفته دولت به کشاورزان آسیب دیده اصفهانی دانست و گفت: یک و ماه نیم روی لیست کشاورزان کار شده و گرچه این مبالغ در مقایسه با صبر و تامین معیشت آنها اندک است اما امیدواریم تا حدودی در رفع مشکلات آنها موثر باشد.

پرداخت خسارت به ۲۶ هزار خانواده در شرق استان اصفهان

مهرعلیزاده بیان داشت: در این طرح به ۲۶ هزار خانواده در شرق استان که از کم آبی آسیب دیدند کمک هایی خواهیم کرد.

وی اشاره به اینکه برنامه جامع ایجاد اشتغال پایدار مناطق آسیب دیده از کم آبی در ۱۴ شهرستان که از حوضه آبی زاینده رود تغذیه می شدند اجرایی می‌شود، تاکید کرد: در این ارتباط هشت هزار و ۷۰۰ طرح در دست اجرا داریم و بدین ترتیب ۶۳ هزار شغل در فاصله زمانی یکی دو ماه آینده ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه کشاورزان فقط زمین را در اختیار طرح قرار می‌دهند درصد قابل توجهی از سرمایه گذاری را برای آنها در آینده در پی خواهد داشت.

استاندار اصفهان پس از خوانش گلایه‌نامه جمعی از خبرنگاران در ارتباط با شیوه برخورد وزیر کشور در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی در هفته گذشته با اصحاب رسانه تصریح کرد: من همه شما را دوست دارم و برای شما احترام قائل هستم.

وی ادامه داد: اعتقاد من این است که حال خبرنگاران باید خوب باشد تا این خوب بودن در جامعه نیز تسری پیدا کند و باید مورد احترام قرار گیرند تا دموکراسی، اهمیت آگاهی مردم و رشد عقلانیت در جامعه مورد احترام باشد.

رسانه‌های اصفهان نقش خود را به عنوان حامیان انقلاب و مردم ایفا کردند

مهرعلیزاده تاکید کرد: اعتقاد دارم که که رسانه‌های اصفهان نقش خود را به عنوان حامیان نظام و انقلاب، حامیان حقوق مردم و مسئولان به خوبی ایفا کرده و توصیه می کنم که حتما همین رویه را ادامه دهید.

وی با بیان اینکه بهروزی آینده یک جامعه به گردش اطلاعات بستگی دارد، ابراز داشت: ممکن است در اظهار نظرهایی مطالبی از سهو یا با اعتقاد گفته شده باشد اما موضوع اصلی این است که جامعه و قانون چه می خواهد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: با توجه به جلسه‌ای که فردا با وزیر کشور دارم سلام و ابراز گلایه شما را که با زبانی بسیار مودبانه بیان شد به رحمانی فضلی می رسانم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به کمپین «فرزندت کجاست» می‌پیوندید، به ارائه توضیحاتی در این ارتباط پرداخت و اظهار داشت: برخی موارد در جامعه بیش از اندازه برجسته می‌شود به نوعی که طرح آن مسایل در جامعه یک افتراق و انشقاق ایجاد می کند.

وی افزود: از دیدگاه من همه چیز باید شفاف باشد اما آنچه که اکنون در جامعه بیشتر دیده می‌شود این است که در فضای مجازی عده ای تلاش می کنند افتراق میان دولت و مردم به راه بیندازند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: شاید اقتصاد ما نسبت به بسیاری از کشورهای دنیا ضعیف باشد اما به دلیل ارتباط فولادین میان مردم و دولت پابرجا ایستاده‌ایم.

وی افزود: درست است که برخی رفتارهای مسئولان یا فرزندان آنها موجب بی اعتمادی هایی شده است اما نمی‌توان آن را به همه تعمیم داد ضمن اینکه باید به این نکته نیز دقت کنیم که پسر یک مسئول نیز مانند هر فرد دیگری حق تحصیل داشته و نباید از حق خود در جامعه محروم باشد.

مهرعلیزاده با بیان اینکه این کمپین ها مشکلی را حل نمی کند بلکه موجب افزایش فاصله‌ها می‌شود، گفت: ممکن است مسئولی بخواهد در این کمپین حضور داشته باشد یا خیر.

فرزندان من آقازاده نیستند

وی اضافه کرد: فرزندان من تحصیلات دانشگاهی دارند و بدون استفاده از امتیازات قانونی مختلف مانند عضو هیئت علمی دانشگاه بودن همگی در دانشگاه های خوبی مانند صنعتی شریف و تهران فارغ التحصیل شده‌اند، آقا زاده نیستند، در ایران زندگی می‌کنند و به کار اداری هم هیچ تمایلی ندارند.

محسن مهرعلیزاده

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =