نتیجه استعلام شهردار کرج به زودی اعلام می‌شود

ایسنا نوشت : عضو شورای شهر و ناظر شورا در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج با اشاره به بازدید از روند ساخت قطار شهری مشهد گفت: شهرداری مشهد به خوبی بخش خصوصی را به این پروژه وارد کرده و مترو کرج نیز با توجه به ظرفیت‌های موجود باید از این تجربه استفاده کند.

محمدحسین خلیلی اردکانی در خصوص آخرین وضعیت استعلام و احراز صلاحیت شهردار منتخب کرج گفت: هنوز نتیجه استعلام شهردار منتخب کرج به شورای شهر اعلام نشده است اما با توجه به ملاقات روز گذشته شهردار با معاون وزیر و روند کلی موجود، این نتیجه به زودی اعلام خواهد شد.

خلیلی اردکانی در ادامه با اشاره به اهمیت بررسی بودجه سال 97 پس از استقرار شهردار خاطرنشان کرد: با نهایی شدن شهرداری آقای شفقی و پایان تعطیلات شورا، تمامی سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری باید در شورا حاضر و گزارش عملکرد خود از تحقق بودجه سال 97 را ارائه کنند.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن زمان بررسی بودجه سال آینده، این گزارش عملکرد به شورا کمک خواهد کرد تا بودجه 98 را متناسب با واقعیت‌ها بررسی کند.

عضو ناظر شورای شهر در سازمان حمل و نقل ریلی کرج در ادامه به بازدید از پروژه مترو مشهد اشاره و اعلام کرد: شهرداری مشهد در پروژه مترو خیلی جلوست و به خوبی توانسته بخش خصوصی را به این پروژه وارد و با ساخت مجتمع‌های بزرگ در ایستگاه‌ها درآمدزایی مناسبی داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون 2100 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای مترو مشهد گرفته شده؛ گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز 700 میلیارد تومان اوراق برای این پروژه گرفته شده است اما مترو کرج در طول مدت پروژه 100 میلیارد تومان گرفته که به ضرر منتهی شده است.

خلیلی اردکانی اعلام کرد: اما برای امسال درخواست برای فروش 400 میلیارد تومان اوراق مشارکت داده شد که با 250 میلیارد تومان آن موافقت صورت گرفت و طی دو تا سه ماه آینده به نتیجه خواهد رسید.

وی در پایان اعلام کرد: مترو کرج می‌تواند از تجربه مترو مشهد و ورود بخش خصوصی به پروژه به خوبی بهره ببرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =