آمادگی کامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان برای تامین سوخت زائرین اربعین

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان در جلسه هماهنگی سوخترسانی اربعین اظهار داشت : این شرکت آمادگی لازم برای خدمات رسانی به زائرین اربعین در سه محور ذخیره سازی، حمل و نقل و عرضه سوخت را دارد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس بهرامی افزود: سال گذشته کار سوخت رسانی به زائرین با همکاری کارکنان منطقه به نحو احسن و بدون هیچگونه کاستی انجام شد و امسال نیز از لحاظ ذخیره سازی و عرضه سوخت در وضعیت مطلوبی قرار داریم.

این مقام مسئول عنوان کرد: با توجه به واگذاری مسئولیت کمیته سوخت رسانی ستاد هماهنگی خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) استان به این شرکت تمهیدات لازم برای تامین سوخت از جمله آمادگی کامل جایگاه ها و ناوگان حمل و نقل سوخت اندیشیده شده است.

تشریح خدمات قابل ارائه به زائرین

مهندس بهرامی ضمن اشاره به اینکه خدمت رسانی به زائرین اهل بیت براساس علاقه قلبی و بعنوان یک حس عاطفی و مذهبی جزو اصلی ترین وظایف و تکالیف ماست و دارای اجر و پاداش معنوی و اخروی است خاطرنشان شد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) این شرکت از تمام توان و ظرفیتهای خود شامل : ۱- استقرار کشیک در ستاد منطقه جهت هماهنگی و پاسخگویی به مشکلات احتمالی ۲- تشکیل تیم های نظارتی و بازرسی به صورت شبانه روزی برای کنترل و بازدید از مجاری عرضه سوخت در سطح استان ۳ - تأمین به موقع سوخت جایگاهها بر اساس اولویت و به تناسب کاروانهای اعزامی ۵ - استقرار کشیک و آماده باش نیروهای پشتیبان سامانه هوشمند جهت تأمین به موقع قطعات و تجهیزات سامانه هوشمند و رفع نواقص در شرایط اضطراری ۶- آماده باش کامل ناوگان حمل ونقل فرآورده های نفتی جهت تأمین سوخت جایگاهها ۷- توزیع کارتهای سوخت نفتگاز ۳۰۰ تومانی در جایگاههای مشخص شده مسیر تردد زائرین جهت ارائه سوخت به اتوبوسهای ویژه جابجایی زائرین ، استفاده خواهد کرد.

 

لوگو

وی با بیان این که به همه جایگاههای منطقه لرستان آماده باش ٢٤ ساعته داده شده است، تصریح کرد: جایگاههای ارائه دهنده خدمات و عرضه سوخت ۳۰۰ تومانی به اتوبوسهای ویژه درون شهری مختص به کاروان های زائرین اربعین در مسیر مواصلاتی رفت وبرگشت از استان لرستان مشخص شده است و این جایگاهها عباتند از : جعفری و سوری نژاد که در مسیر ورودی و خروجی از شهرستان خرم آباد واقع شده اند.

تاکید به آماده بودن جایگاههای سوخت جهت سرویس دهی مناسب

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان ضمن تاکید به مالکین جایگاههای سوخت از آنان خواست تا به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائرین محترم از نظافت نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی ، آماده به کار بودن دیزل ژنراتورها و سایر خدمات جانبی اطمینان حاصل نمایند .

همچنین بهرامی از برپایی موکب عاشقان حسین (ع ) خبر داد و افزود : کارکنان این شرکت امسال نیز به منظور ارائه خدمت به زائرین اربعین حسینی با برپایی این موکب آماده پذیرایی از زائرین گرامی می باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =