۰ نفر
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
دعوتی از نهادها برای ارتقای فرهنگی کشور

مدیرعامل شهر کتاب با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی «شهر، کودک، سلامت»، از تمام وزارتخانه‌ها و مجموعه‌هایی که متولی ارتقای فرهنگ عمومی هستند، دعوت کرد برنامه‌های مشابهی را برای ارتقای فرهنگ جامعه در برنامه‌ریزی خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسابقه نقاشی «شهر، کودک، سلامت» با همکاری مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت در شهرکتاب‌های سراسر کشور برگزار شد.

طی فراخوان این مسابقه نزدیک به پنج هزار اثر از تمامی شهرکتاب‌ها جمع‌آوری شده است که در شهرکتاب مرکزی داوری خواهد شد.

مهدی فیروزان، مدیرعامل موسسه شهرکتاب در این‌باره گفت: «شهرکتاب با زیرساخت‌هایی که ایجاد کرده، دارای ظرفیت‌های گوناگون و متنوعی است و چون فضای عمومی به‌شمار می‌رود امکان حضور مردم، تجربه‌های جدید، اجرای طرح‌های نوین و اقدامات آموزشی فرهنگی، هنری و ادبی را فراهم کرده است. جلسات نقد کتاب، جشن رونمایی و امضای کتاب و موسیقی، امکان گفت‌وگو با صاحبان اندیشه و هنر تا کنون با زیرمجموعه همین ظرفیت اجرا شده است.»

او افزود: «روز گذشته با همکاری وزارت بهداشت مسابقه «شهر، کودک، سلامت» در شهرکتاب‌های سراسر کشور اجرا شد که تجربه جدیدی بود و موفقیت چشم‌گیر آن مدیران شهرکتاب را مشتاق کرده است که با همکاری نهادهای مختلف اعم از خصوصی یا دولتی برنامه‌های مشابهی را اجرا کنند. از تمام وزارتخانه‌ها و مجموعه‌هایی که متولی ارتقای فرهنگ عمومی هستند دعوت می‌شود همانند «وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» برنامه‌های مشابهی را برای ارتقای فرهنگ جامعه در برنامه‌ریزی خود قرار دهند.»

هر شهرکتاب اثر برگزیده‌ خواهد داشت و در نهایت آثار انتخاب‌شده نیز جداگانه با هم داوری می‌شوند.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =