۰ نفر
۲ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
امانوئل پتی: مسی باید خجالت بکشد

ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه به شدت از لیونل مسی انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، لیونل مسی با تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی 2018 روسیه عملکردی ناامید کننده داشته است. تیم‌ ‌ملی آرژانتین در دو بازی خود تنها یک امتیاز کسب کرده و مسی نه تنها موفق به گلزنی نشده،‌ بلکه یک ضربه پنالتی‌ را هم از دست داده است.
امانوئل پتی، ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه به انتقاد تند از مسی پرداخت و گفت‌: مسی به جای این که بعد از شکست سرش را پایین اندازد و راه برود باید خجالت بکشد. او وقتی شرایط به خوبی پیش نمی‌رود، نمی داند چکار باید بکند.
او ادامه‌ داد: مسی باید درک خود را بالا ببرد و کمی شرایط موجود را درک کند. در لیگ قهرمانان اروپا هم شاهد چنین صحنه هایی بوده‌ایم.
تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی باید به مصاف تیم‌ ‌ملی نیجریه برود و تنها در صورت پیروزی در این دیدار است که شانس صعود به دور بعد را دارد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام NL ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    3 3
    خودت خجالت بکش و تیمت که با تقلب و حذف کردن گربه سیاهتان آلمان و با مسموم کردن بازیکن تاپ برزیل در فینال جام جهانی به جام دست یافتید .
  • بی نام NL ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    4 4
    شماها هم مثل انگلیسی ها با تقلب صاحب تک جام جهانی شدید . جالب اینجاست که هم شما و هم انگلیسی ها آلمانی ها را با سیاست حذف کردید .
  • پرهام IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    1 2
    به نظر من درست گفته مسی مرد روزهای سخت نیست برخلافش رونالدو همیشه عالی کار کرده دوستانی که طرفدار مسی هستن بدونن مسی هیچوقت و هیچوقت واسه تیم ملی ارزانتین از جان مایه نذاشته