مهر نوشت؛ دبیر هیئت ووشوی استان قم گفت: در مسابقات ووشوی سبک فن زی‌چوان کشور در ساوه، ۱۲ مدال رنگارنگ توسط ووشوکاران استان قم کسب شد که ۵ مدال هم در این میان، مدال طلا بود.

سجاد خورشیدی با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در سبک فن زی‌چوان روز جمعه در ساوه به پایان رسید و تیم ووشوی اعزامی قم به این مسابقات توانست ۱۲ مدال شامل ۵ طلا، ۳ نقره و ۴ برنز را کسب کند.

وی افزود: این عملکرد سبب شد تیم قم در بخش ساندای این رقابت‌ها در صدر قرار گیرد در شرایطی که ۲۵۰ نفر در این مسابقات حضور داشتند به طوری که در وزن منهای ۸۰ کیلوی جوانان علی امیر آبادی، در وزن منهای ۷۵ کیلوی جوانان رضا شاه محمدی، در وزن منهای ۷۰ کیلوی جوانان امید حاجیلو و در وزن منهای ۵۶ کیلوی جوانان محمد حسن رحیمی طلایی‌های تیم ووشوی قم بودند.

دبیر هیئت ووشوی استان قم گفت: تیم اعزامی قم در رده نوجوانان نیز طلا گرفت و حسن خدایاری بازیکن وزن ۳۵ کیلو گرم نوجوانان استان نیز توانست با مدال طلا این مسابقات را به پایان برساند اما در وزن ۵۲ جوانان حسین برمر بازیکن با اخلاق قمی در فینال مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره بسنده کرد.

خورشیدی بیان داشت: علی نوبهاری بازیکن وزن ۶۵ کیلو گرم بزرگسالان با یک بازی سخت و نفس گیر مقابل حریف زنجانی خود نتواست پیروز میدان باشد و به مدال نقره این وزن اکتفا کرد و امید کتابی بازیکن وزن آزاد استان قم هم با نمایش زیبا در فینال مسابقات، مبارزه را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

وی عنوان کرد: در دسته منهای ۵۶ کیلوگرم جوانان، مهدی اکبری مقدم مغلوب حریف خود شد و به مدال برنز دست یافت و مهدی هنر جی دیگر بازیکن استان قم در دزن ۵۲ جوانان مدال برنز را کسب کرد. محمد حسین رحیمی در وزن ۶۰ جوانان توانست مدال برنز مسابقات را کسب کند و محمد رضا صادقلو در ۵۶ بزرگسالان به مدال برنز بسنده کرد.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =