تولید اولین کرم ضد آفتاب خاویار پرونایس در شرکت داروسازی دکتر جهانگیر

قائم مقام شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر از تولید«اولین کرم ضدآفتاب خاویار پرونایس» در این واحد دانش بنیان تحقیقاتی تولیدی در استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر«مونا جهانگیر» با اعلام این خبر، افزود: کرم ضد آفتاب پرونایس، حاوی عصاره خاویار، غنی از پروتئین، ویتامین های گروه A, B و D و اسیدهای چرب امگا 3 می باشد که به صورت «کاملا انحصاری» با مخلوطی از فیلترهای شیمیایی، فیزیکی و ارگانیک طراحی شده و از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB حداکثر محافظت را می نماید.
وی ادامه داد: این محصول مناسب انواع پوست است که با قدرت پوشانندگی بالا برای محو کردن لک و انواع تیرگی و اسکار آکنه ، کاربرد دارد.

مقاوم در مقابل آفتاب ، سختگی و پیری زودرس

وی اظهار کرد: کرم ضدآفتاب خاویار پرونایس، به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل کرده و پوست شما را در مقابل آفتاب سوختگی و پیری زودرس ایمن می نماید.


قائم مقام و مسئول فنی شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر با بیان این که کـرم ضـد آفتـاب پرونایس حاوی عصـاره طبیعی خاویارست که از پوست در مقابل اشعـه های مضـر آفتـاب محـافظت می کند، اظهار کرد: ترکیبات آنتی اکسیدانی و پروتئین های موجود در عصاره خاویار به همراه ویتامین های گروه A ،B، و D در تکثیر و بازسازی سلولی نقش مهمی دارد .

موناجهانگیر


دکتر جهانگیر گفت: این ویژگی ها سبب می شود که کرم ضدآفتاب خاویار پرونایس به طور عمیقی به لایه های پوسـت نفوذ کـرده، باعث بهبـود خاصیت ارتجـاعی و کـاهش افتـادگی پوسـت شده، سلول های مرده و چروک را از بین ببرد و پوست را نرم، لطیف و زیبا کند.

ژنتیک مهمترین عوامل موثر بر سلامت پوست


وی اضافه کرد: جلوگيری از پيری زودرس پوست، پیشگیری از ایجاد لکه های قهوه ای روی پوست، خواص مرطوب كنندگی ومغذی بودن از مهم ترین ویژگی های کرم ضدآفتاب خاویار پرونایس است.

وی ادامه داد: اگرچه ژنتیک مهم ترین عامل موثر بر سلامت پوست است، اما عوامل دیگری همچون استرس، تغذیه، سیگار و نور آفتاب نیز نقش به سزایی در این زمینه دارند.


دکتر جهانگیر افزود: آفتاب علاوه بر مزایای بی شماری که دارد، می تواند در عین حال اثرات سوء نیز داشته باشد وبروز بسیاری از سرطان های پوستی، پیری زودرس پوست، بروز لک و تشدید بسیاری از بیماری ها معلول تاثیرات طولانی مدت نورآفتاب است، بنابراین دوری از آفتاب و استفاده از فرآورده های ضدآفتاب از جمله راهکارهای مراقبت از پوست در برابر آفتاب می باشد

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =