باشگاه خبرنگاران به نقل از رئیس رسانه ملی نوشت: سربازان رسانه‌ای کشور بویژه در صدا و سیما با تمام توان در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

علی عسگری در جلسه کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز جنگ آمریکا علیه ایران، افکار عمومی پایه است و آن‌ها قصد دارند با طراحی‌های رسانه‌ای موج نا امیدی و یاس را در میان مردم ما ایجاد کنند، اما سربازان رسانه‌ای کشور بویژه در صدا و سیما با تمام توان در مقابل آنها ایستاده اند.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه امروز در وسط میدان جنگ نابرابر رسانه‌ای قرارداریم و شبکه‌های معاند با برنامه‌ریزی و راهبرد دقیق، علیه مردم و جمهوری اسلامی ایران برنامه تولید و پخش می‌کنند، اظهار داشت: غرب با تمام قدرت، بدون هیچ حد و مرز و با تأمین هزینه‌های سنگین مالی برای شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی در برابر حریف قدرتمندش جمهوری اسلامی ایران صف آرایی کرده است و وجود این تکثر رسانه معاند برای تخریب فرهنگ یک کشور در دنیا بی‌سابقه است.

دکتر علی عسکری با تأکید بر اینکه دشمنان با جنگ نرم فرهنگی به دنبال تضعیف فضای اجتماعی و فرهنگی در کشور هستند، گفت: دشمنان با توجه به شکست خود در زمینه‌های مختلف در مقابل ملت رشید ایران به جنگ نرم و نفوذ فرهنگی روی آورده‌اند و بنیان خانواده را نشانه گرفته‌اند.

وی افزود: رسانه ملی در این مدت تلاش کرده است تا با تولید فیلم، سریال، مستند و... مخاطبان بیشتری جذب کند و روحیه امید و نشاط را میان مردم افزایش دهد.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه شرایط امروز کشور سخت‌تر از جنگ نظامی است، خاطرنشان کرد: در شرایط فرهنگی و جنگ نرم بسیار پیچیده‌ای قرار داریم و همه باید دست به دست هم دهیم.

دکتر علی عسگری با اشاره به اینکه دشمنان برای منهدم کردن انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: بعد از خروج آمریکا از برجام،تلاش ویژه‌ای در دستور کار خود قرار داده اند تا به کشور آسیب روانی بزنند و اقتصاد ایران را در گام بعدی هدف قرار داده اند.

رئیس رسانه ملی تاکید کرد: حفظ مرجعیت رسانه‌ای و افزایش روحیه امید در جامعه در دستور کار صداوسیما قرار دارد و برای شکست استراتژی آمریکا برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

دکتر علی عسکری در پاسخ به انتقاد برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری درخصوص بعضی از برنامه‌های رسانه ملی خاطرنشان کرد: ما خود را از خطا و اشتباه مبرا نمی‌دانیم و در مسیر اصلاح همواره تلاش می‌کنیم.

برخی از اعضای کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان رهبری در ادامه این نشست، به ارائه پیشنهاد‌های خود درباره پویایی هر چه ببشتر رسانه ملی پرداختند.

 

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692291

برچسب‌ها