ایلنا نوشت: مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از بارش باران عصرگاهی در ۷ استان کشور خبر داد و گفت: در این مناطق احتمال سیلاب و آب‌گرفتگی معابر نیز وجود دارد.

احد وظیفه با بیان اینکه درباره آخرین وضعیت جوی در نقاط مختلف کشور گفت: برای امروز (دوشنبه) و روز سه‌شنبه بارش باران در برخی نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود. این بارش‌ها به ویژه در استان‌های آذربایجان‌ شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، تهران، قزوین، البرز و شمال سمنان گزارش شده است.

اوبا بیان اینکه این‌ بارش‌ها عمدتا عصرگاهی یا در اوایل شب اتفاق می‌افتد و به صورت رگبار پراکنده است، ادامه داد: روز سه‌شنبه شدت این بارش‌ها بیشتراست و احتمال سیلاب و آب‌گرفتگی معابر و همچنین رعد و برق و آذرخش وجود دارد. این بارش‌ها در برخی نقاط مانند استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به صورت تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز (دوشنبه) بارش‌هایی در ارتفاعات مناطق شمالی کشور گزارش شده است، البته این بارش‌ها در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در نقاط ساحلی مناطق شمالی کشور از جمله مناطق شرقی استان مازندران و استان گلستان به صورت رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه گفت: امروز و فردا در تهران نیز انتظار داریم در بخش‌های شمالی شاهد افزایش ابرها باشیم البته فردا در ساعات عصرگاهی و اوایل شب رشد ابرها در این مناطق بیشتر خواهد شد.

۴۲۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =