باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: به تازگی یک نرم‌افزار دوست‌یابی که در آن هواداران دونالد ترامپ می‌توانند با یکدیگر ملاقات و گفتگو کنند، راه‌اندازی شده است.

به گزارش نشریه هیل، به تازگی یک نرم افزار دوست‌یابی با نام «دونالد دیترز» راه اندازی شده است که به حامیان جوان «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا این امکان را می دهد دوستان جدیدی بیابند و حتی در حوزه سیاست با یکدیگر به گفتگو بپردازند.

نرم‌افزار دوست‌یابی ترامپ راه‌اندازی شد!

«امیلی مورنو»، مدیر اجرایی نرم افزار «دونالد دیترز» در بیانیه ای اعلام کرد: «برای بسیاری از هواداران جوان ترامپ، تعصب لیبرال ها امکان ملاقات و گفتگو را برای آنها غیرممکن ساخته است. به همین دلیل است که ما این نرم افزار را برای حامیان ترامپ راه اندازی کرده ایم که بدون ترس از بحث های سیاسی، با یکدیگر به گفتگو بپردازند.»

این نرم‌افزار رایگان که برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل دسترسی است، هر روز 25 دوست پیشنهادی به کاربران معرفی می کند؛ اما برای یافتن دوستان بیشتر، کاربران باید مبالغی را بپردازند. این نرم افزار حتی به کاربران آن این امکان را می دهد افراد لیبرال را مسدود (بلاک) کنند. با وجود اینکه نرم افزار «دونالد دیترز» برای حامیان ترامپ راه اندازی شده است؛ در توصیف آن آمده است که همه مردم می توانند آن را دانلود کنند و در آن عضو شوند.

این نرم‌افزار در حالی راه‌اندازی شد که رئیس‌جمهور آمریکا هرروزه با اظهارات و مواضع جنجالی خود، بر مخالفان و منتقدانش می‌افزاید.

اما مؤسسه «تک کرانچ» روز گذشته اعلام کرد که این نرم افزار در روز نخست راه اندازی اطلاعات تعداد زیادی از کاربران آن را فاش کرده است. تک کرانچ اعلام کرد که این نرم افزار در روز نخست راه اندازی حدود 1600 عضو داشت و یک محقق امنیتی کشف کرد که کل اطلاعات کاربران آن از جمله پیامهای شخصی آنها به راحتی در اختیار همگان قرار می گیرد.

در حالی که این نرم افزار جدید حامیان و هواداران ترامپ را در یک جا جمع می کند، اوایل سال جاری میلادی هم یک نرم افزار ضدترامپی بوسیله یک گروه لیبرال راه اندازی شد. این نرم افزار امکان دوست یابی را برای همه افرادی که مخالفت سیاست های ترامپ هستند و یا از او متنفرند، فراهم می کند.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =