ایرنا به نقل از یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزایش قیمت بنزین در شرایط کنونی را رد کرد و نوشت: درباره افزایش قیمت بنزین بحثی نشده است.

به گفته وی، در شرایط کنونی نه کمیسیون انرژی و نه مجلس شورای اسلامی ، اجازه افزایش قیمت بنزین را نمی دهند و دولت نیز برنامه ای در این زمینه ندارد.



نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفتن شرکت بین المللی توتال از ایران پس از عقد قرارداد نیز افزود: در برخی از حوزه های صنعت نفت که نیازمند تخصص بالاست، حضور شرکت توتال در ایران یک ظرفیت بود.

به گفته وی، برخی از طرحهای صنعت نفت نیازمند صنعت به روز و نوین است که حتی در اختیار شرکت های بین المللی نیست.

خالدی سردشتی، با اشاره به توانمندی برخی از شرکت های داخلی در بخش صنعت نفت اظهار داشت: برای اجرای برخی از طرحهای حوزه نفتی توان داخلی شرکت های ایرانی بالاست و کفایت می کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص برداشت مشترک از میادین نفت و گاز ایران با کشورهای همسایه نیز گفت: برداشت ایران از میادین مشترک نفتی جنوب و حتی مانند عراق نسبت به این کشورها کمتر است.

خالدی سردشتی افزود: به نظر می رسد میزان برداشت عراق از میادین نفتی مشترک با ایران 600 هزار بشکه است، ولی میزان برداشت ایران رقم چشمگیری نیست.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =