بازیکن استقلال در گفت‌وگو با فرهیختگان گفت: استقلال در دربی بهترین عملکرد را خواهد داشت.

وقتی علی کریمی قرار شد به‌عنوان جانشین امید ابراهیمی به استقلال ملحق شود انتقادهای زیادی مطرح شد؛ اینکه مصدوم است یا کیفیت بالایی ندارد و نمی‌تواند مهره موثری باشد. کریمی اما رفته‌رفته جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی پیدا کرد و حالا جزء نفراتی است که عملکردش مورد تقدیر قرار گرفته آن هم در حالی که بسیاری از ستاره‌های استقلال در حد نام خود بازی نمی‌کنند. هافبک سابق تیم ملی و سپاهان که سابقه بازی در لیگ کرواسی را هم دارد، معتقد است به‌زودی بدشانسی دست از سر استقلالی‌ها بر می‌دارد.

شرایط استقلال بعد از تساوی مقابل نساجی مازندران چطور است؟
بعد از این تساوی تمرینات خود را برای دیدار مقابل پرسپولیس آغاز کردیم. همه چیز خوب است و بچه‌ها از‌انگیزه بالایی برای پیروزی در این دیدار برخوردار هستند و امیدواریم بتوانیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

قبول دارید مقابل نساجی مازندران عملکرد خوبی نداشتید؟
خیر، هرگز چنین صحبتی را قبول ندارم. ما در مازندران مقابل نساجی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. نساجی در این بازی در اکثر اوقات دفاع می‌کرد و زمین هم کیفیت لازم را نداشت و ما حتی نمی‌توانستیم به یکدیگر چند پاس سالم بدهیم. در چنین چمنی نمی‌شد فوتبال بازی کرد ولی با این حال موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. شما نگاه کنید تیم‌هایی که به قائم‌شهر می‌آیند و در این ورزشگاه بازی می‌کنند در طول بازی چند موقعیت گل برایشان ایجاد می‌شود.

ولی به نظر می‌رسید جنگندگی همیشگی را نداشتید. خیلی‌ها می‌‌گویند شاید به خاطر دربی و حساسیت آن محتاط بازی کردید!
موافق نیستم. ما برای پیروزی در این بازی خیلی ‌انگیزه داشتیم و همه تلاش‌مان را انجام دادیم تا سه امتیاز را کسب کنیم. این بازی هم مانند دربی است و سه امتیاز مهم داشت. دربی فقط برای هواداران خیلی مهم است. شفر از ما خواسته بود مقابل نساجی برای پیروزی به میدان برویم اما فکر می‌کنم کمی بدشانس بودیم و در نهایت فقط یک امتیاز گرفتیم.

هواداران استقلال از نتایج تیم رضایت ندارند. این روند تا کی ادامه خواهد داشت؟
هواداران حق دارند نگران تیم باشند. نتایج اخیر هم مناسب نبوده اما ما به آنها قول می‌دهیم هرچه زودتر به هماهنگی کامل برسیم. تلاش ما این است که از همین دربی بردهای استقلال شروع شود.

اکثر کارشناسان از خریدهای جدید استقلال به‌خصوص خارجی‌ها انتقاد می‌کنند. چرا تاثیرگذار نیستند؟
استقلال تیم بزرگی است و همیشه باید برای رسیدن به موفقیت در بهترین سطح قرار داشته باشیم. این بازیکنان خارجی که به استقلال آمده‌اند در تیم‌های سابق‌شان هم عملکرد خوبی داشتند و بی‌دلیل جذب تیم نشدند. نیاز به زمان دارند تا به آمادگی کامل برسند. مطمئن باشید در آینده از بازیکنان جدید استقلال بیشتر خواهید شنید.

چه صحبتی با هواداران استقلال که روز پنجشنبه به ورزشگاه می‌آیند دارید؟
ما برای دربی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. هواداران نگران نباشند استقلال به‌زودی به روزهای اوجش باز خواهد گشت. البته تاکنون هم نتایج خیلی بد نبوده فقط کمی بدشانسی سراغ ما آمده است.

این روزها در ترکیب استقلال جا افتاده‌ای. آن هم بعد از انتقادهای زیادی که به خرید تو شده بود!
خدا را شکر شفر با کادر فنی‌اش به من اعتماد کرده‌اند و تمام تلاشم این است که جواب محبت آنها را بدهم. همان‌طور که در ابتدای فصل گفتم خیلی‌ انگیزه دارم که بهترین بازی‌ها را برای استقلال انجام بدهم ضمن اینکه دوست دارم در سال حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بتوانم جزء نفرات نهایی تیم ملی هم باشم.

فغانی هم به‌عنوان داور دربی 88 انتخاب شد. انتخاب خوبی است؟
چراکه نه. باید قبول کنیم فغانی بهترین داور حال حاضر ایران و حتی آسیا است. او تجربه قضاوت در جام‌جهانی را دارد و بهترین گزینه برای مدیریت در دربی است. امیدوارم در بازی روز پنجشنبه بتواند بهترین عملکرد را همچون گذشته داشته باشد.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =