تفاهم‌نامه همکاری مشترک اداره کل میراث فرهنگی و دانشگاه آزاد استان سمنان

مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: تفاهم‌نامه همکاری مشترک اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان و دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان همزمان با هفته گردشگری رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سمنان ، «محمد جهانشاهی» امروز و در دیدار با رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، افزود: بر اساس این تفاهم نامه، همکاری‌های مشترک در زمینه هم افزایی برای توسعه گردشگری و ارائه آموزش‌های تخصصی و ... انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ماهیت اصلی فعالیت این اداره کل بر مبنای اجرای امور پژوهشی است، گفت: گردشگری علم روز دنیاست و باید مباحث روز به دانشجویان این رشته آموزش داده شود.

وی خواستار کاربردی شدن آموزش‌های دانشگاهی شد و افزود: برگزاری رویدادهای علمی مشترک، اجرای تورهای دانشجویی، اجرای دوره‌های کارآموزی و همایش‌های مرتبط از جمله فعالیت‌های مشترک میراث فرهنگی و دانشگاه آزاد خواهد بود.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: مرکز اسناد و کتابخانه این اداره کل دارای منابعی غنی در حوزه‌های تخصصی است و دانشجویان می‌توانند برای دریافت آخرین اطلاعات روز در حوزه‌های گردشگری، صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی به این مرکز مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد سمنان نیز در این دیدار گفت: برگزاری همایش‌های ملی در حوزه‌های تخصصی از جمله برنامه‌های این مرکز است و در نظر است سال آینده، همایش بهسازی زیرساخت‌ها و ابنیه تاریخی در سمنان برگزار شد.

«عبدا... خالصی دوست» افزود: رشته کارشناسی توریسم به مجموعه رشته‌های این دانشگاه افزوده شده و این دانشگاه از مهر ماه در این رشته دانشجو می‌پذیرد.

وی گفت: هدایت پایان نامه های دانشجویان به موضوعات مرتبط با گردشگری و کاربردی کردن پایان نامه‌ها، تعریف رشته‌های جدید در حوزه‌های میراث فرهنگی و گردشگری و .... از جمله برنامه های این دانشگاه است

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =