24 مهرماه باز خانم‌ها را برای ورود به ورزشگاه سر کار می‌گذارند!

یک بار دیگر مساله ورود زنان به ورزشگاه‌ها به طور جدی‌تر مطرح شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جیانی اینفانتینو همین‌طور متعجب مانده که چطور است تا دیدار رئیس جمهور ایران رفته، قول ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را گرفته، کلی تلاش کرده تا دخترها در ایران هم به استادیوم بیایند و پز بدهد مشکل ورود بانوان به ورزشگاه ها در دوره او در دو کشور ایران و عربستان هم به کلی حل شده اما با گذشت یک سال  هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده‌است!

او بعد از نامه تند و تیز اردیبهشت ماه، اخیرا نامه جدیدتری هم نوشته و به این امید است که شاید مشکلات حل شوند و بتواند زن ها را در استادیوم های ایران ببیند.

دولت هم البته تلاش زیادی کرده تا شاید این مشکل حل شود. آنها در تابستان و برای بازی های ملی تجربه موفقی از ورود بانوان به استادیوم آزادی داشتند. خیلی هم دوست دارند در شرایطی که با مشکلات اقتصادی-سیاسی زیادی مواجه اند، با آوردن خانم ها به ورزشگاه کمی امید به جامعه تزریق کنند و یکی از وعده‌های‌شان اقلا عملی شود!

ولی در عمل هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده. امیر خادم به دادستان نامه زده اما مشکل برای راه ندادن خانم ها دادستانی نیست. این روزها دوباره شایعه حضور بانوان در بازی ایران و بولیوی سر زبان‌هاست اما سابقه نشان داده در نهایت اعلام می‌شود چنین خبری نیست.

بار آخر پیشنهاد وزارت ورزش برای ورود بانوان در استادیوم در شورای تامین حتی طرح هم نشده بود!

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =