میزان نوشت: محمد کاسبی گفت: برخی بازیگرانی که در این فیلم‌های مبتذل بازی می‌کنند می‌گویند اگر ما بازی نکنیم فرد دیگری بازی می‌کند و تن به هر چیزی می‌دهند اما من به هیچ عنوان این حرف آنها را قبول نمی‌کنم.

محمد کاسبی، بازیگر پیشکسوت درباره کم کاری خود در عرصه سینما ادامه داد: در سینما پیشنهاد خوب وجود ندارد که بخواهم در آن بازی کنم. دلیل کم کاری من در سینما انتخاب‌های خودم است و اگر نه پیشنهاد که زیاد است اما اگر ده فیلم به من پیشنهاد دهند به زور می‌توانم بازی در یکی از آنها را قبول کنم. من عادت کردم که گزیده کار باشم و بیکار ماندن را به بازی در هر فیلمی ترجیح می‌دهم.

وی وضعیت سینما را ناگوار خواند و افزود: من زیاد به سینما نمی‌روم و تنها فیلم‌هایی که سر و صدا می کنند را دنبال می‌کنم. متاسفانه برخی از فیلم‌های سینما به حدی مبتذل هستند که من به هیچ وجه نمی‌توانم تصور کنم که در چنین آثاری بازی کنم.

بازیگر سریال «سه در چهار» درخصوص حضور بازیگران در آثار مبتذل سینما اضافه کرد: برخی بازیگرانی که در این فیلمهای مبتذل بازی می‌کنند می گویند اگر ما بازی نکنیم فرد دیگری بازی می‌کند و تن به هر چیزی می‌دهند اما من به هیچ عنوان این حرف آنها را قبول نمی‌کنم. برخی از بازیگران می‌گویند این آثار به بازیگر ربطی ندارد اما من می‌گویم اگر کار مبتذلی در سینما تولید می‌شود بازیگران آن اثر در تولید آن اثر مبتذل سهیم هستند زیرا اگر نروند آن کار تولید نمی‌شود.

وی با ابراز نامیدی از بهبود شرایط سینما تاکید کرد: من وقتی سینما را می‌ببینم از خودم می‌پرسم که چرا این آثار تا این حد پوچ و بی معنی هستند. به هر صورت متاسفانه وضعیت سینما همین است و نمی‌شود کاری کرد.

کاسبی با اشاره به هجمه های موجود در فضای مجازی خاطرنشان کرد: من از فضاهای مجازی و این هیاهوهای بی جای بازیگران متنفرم. متاسفانه در فضای مجازی به هر بازیگر پیشکسوتی و هر که می‌خواهند به راحتی توهین می‌کنند. از نظر من واکنش‌های افراد در فضای مجازی بچه بازی است و من هیچ وقت خودم را وارد این بازی‌های بچه گانه نمی‌کنم.

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهراب IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    4 9
    جناب آقای کاسبی اول یک سوزن به خودت بزن و بعد یک جووالدوز به دیگرون....
    • بی نام DE ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
      3 1
      تا جایی که من یادمه ایشون کار بد تو کارنامشون دارن اما مبتذل نه
    • سهراب A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
      0 2
      بی نام جان، این واژه مبتذل فقط توی ایران کاربرد داره... چه فرقی هست بین کار ضعیف و بد با اینی که با عنوان مبتذل ازشون نام برده میشه؟ مثلا خوش رکاب که ایشون نقش اولش رو داشتن یکی از بدترین و بی سروته ترین و ضعیف ترین سریال های تلویزیون میشه نام برد... یا همین سرِ دلبران که الان در حال پخش از یکی از شبکه های سیما هست؛ چقدر ضعیف و بی سروته هست. و نقش ایشون چقدر اضافی و بیخود است. آیا اینها کافی نیست؟ تو ایران همه فقط سر هم غررر میزنن اما هیچ تحمل انتقاد از خودشون رو ندارند... ایشون بازیگر توانمندی هستند که سالهای سال هست حتی یک کار متوسط هم توی کارنامه شون دیده نمیشه. دلیلش رو واقعا باید از خودشون و کسانی که مسئول سینما یا تلویزیون هستند باید پرسید....
  • بی نام A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    10 0
    ان قدر اثار سینمایی مبتذل و سخیف شده که ادم میگه صد رحمت به اثار درجه 2 و 3 قبل انقلاب ....
  • A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    4 12
    حالا که شما نیستی همه چیز مبتذل شده؟
  • بی نام A1 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    0 0
    خودت چی؟