اولین حضور ثابت در ترکیب ایران باعث شد تا پدیده جوان فصل گذشته پرسپولیس به رقیبی جدی برای دو مدعی سرشناس برای ایستادن در پست دفاع راست تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پست دفاع راست تیم ملی در تمام سال های گذشته در قرق دو بازیکن سرشناس فوتبال ایران بود که هر یک به تناوب و در بازه زمانی خاص به مهره ای ثابت در این پست تبدیل شده بودند. وریا غفوری در جام ملت های 2015 نمایش های درخشانی داشت و بعد هم نوبت به رامین رضائیان رسید که نام خود را به عنوان مهره اصلی ایران بر سر زبان ها بیاندازد و در جام جهانی 2018 به میدان برود.

در شرایطی که هر دو این بازیکنان در فهرست تیم ملی حضور دارند تا شانس رسیدن به جام ملت های 2019 امارات را داشته باشند اما حالا با ورود پدیده فصل گذشته پرسپولیس و جوان اول این روزهای دیناموزاگرب در لیگ کرواسی همه نگاه ها به صادق محرمی معطوف شده است چون تمامی شواهد از اعتماد کی روش به این بازیکن برای ایستادن در این پست کلیدی حکایت دارد.

صادق محرمی بعد از حضور چند دقیقه ای در بازی با ازبکستان عصر دیروز در مصاف با بولیوی اولین تجربه ملی خود در ورزشگاه آزادی را پشت سر گذاشت. ورزشگاهی که این بازیکن 21 ساله با پیراهن پرسپولیس و با اعتماد برانکو نقشی غیرقابل انکار در موفقیت های سرخپوشان ایفا کرد تا نوید ظهور پدیده ای جدید در سازمان دفاعی فوتبال ایران را بدهد.

مدافع این روزهای دیناموزاگرب مقابل بولیوی یکی از بهترین های ایران بود. نمایشی که ثابت کرد روند رو به رشد این بازیکن همچنان ادامه دارد و قطعا با این روند صادق یکی از مهره هایی است که کارلوس کی روش برای جام ملت های آسیا حساب خاصی روی درخشش او باز کرده تا رفت و برگشت ها همین طور قدرت عبور از یار مستقیم در جدال های تک به تک با سانترها و بازیخوانی هوشمندانه او زمینه برای گلزنی مهاجمان در کناره ها را فراهم کند.


256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =