پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت: رییس دفتر رییس‌جمهور به مناسبت سالگرد برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از نمایشگاه عکسی با موضوع حضور پر شور مردم در انتخابات سال ۹۶ بازدید کرد.

محمود واعظی روز شنبه ضمن بازدید از این نمایشگاه که با عنوان «دوباره ایران» که در فرهنگ سرای هنر برگزار شده است از عکاسان، هنرمندان و دست اندرکاران این نمایشگاه قدردانی کرد.

در این نمایشگاه حدود ۱۵۰ قطعه عکس از عکاسان بنام کشورمان از شور و هیجان مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ به نمایش گذاشته شده است. علاقه مندان می توانند از ۲۹ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد از این نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین ایسنا نوشت:

واعظی در حاشیه این مراسم با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه، اظهار کرد: کارهای خوبی در این نمایشگاه ارائه شده است و من در مدت بازدید خود مقداری از فضای سیاسی و اجرایی و گرفتاری‌های کاری جدا شدم.

وی با اشاره به نقش هنر در انتقال مفاهیم گوناگون به جامعه، افزود: با هنر می‌توان بسیاری از مسائل سیاسی،‌ فرهنگی و اجتماعی را به جامعه منتقل کرد. من به همه مردم توصیه می‌کنم که حتما از این نمایشگاه عکس بازدید کنند؛ چرا که آثاری در اینجا در معرض نمایش قرار گرفته، جزء تاریخ کشور محسوب می‌شود.

رییس دفتر رییس‌جمهور با بیان این‌که «آثار بسیار قوی و تصاویر بسیار زنده و با معنی در این نمایشگاه به نمایش در آمده است»، خاطرنشان کرد: کشور هیچگاه با نادیده گرفتن وقایع مهم تاریخی به جلو حرکت نمی‌کند.

گفتنی است؛ در این مراسم مصطفی هاشمی‌طبا کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم و محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران نیز حضور داشتند.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =