هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز با حضور همه اعضا در محل ساختمان باشگاه تشکیل جلسه داد. در این نشست، تصمیمات مهمی اخذ شد که از جمله آنها باید به تعیین مدیر تیم فوتبال پرسپولیس طبق ضوابط سازمان لیگ اشاره کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، هیات مدیره پرسپولیس امروز با حضور همه اعضا در محل باشگاه تشکیل جلسه دادند و با توجه به نامه سازمان لیگ فوتبال ایران مبنی بر این که صدور مجوز فعالیت مدیران و کلیه عوامل کادر فنی در باشگاه منوط به معرفی و ثبت قرارداد مدیر تیم (سرپرست)، سرمربی و پزشک تیم است، نسبت به معرفی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اقدام کرد به این ترتیب مصطفی قنبرپور به عنوان مدیر تیم بزرگسالان معرفی شد.

در این نشست همچنین درباره مسائل گوناگونی گفت‌وگو و تبادل نظر صورت گرفت. بررسی گزارش مالی ارائه شده از سوی سرپرست باشگاه از جمله این موارد بود. در جریان این گزارش مالی به بررسی آخرین وضعیت مطالبات طلبکاران باشگاه پرداخته شد.

بررسی وضعیت بدهی‌های باشگاه و پرداخت‌های صورت گرفته به طلبکاران از جمله موارد مطروحه در این جلسه بود. این موضوع از آن جهت اهمیت داشت که بر سرنوشت باشگاه در جریان پرونده حرفه‌ای‌سازی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا اثر گذار است.

در این نشست همچنین با توجه به قرار داشتن در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر آخرین وضعیت تیم بزرگسالان مورد بررسی قرار گرفت و گزارش نهایی از وضعیت نقل و انتقالات تیم ارایه شد. همچنین برنامه‌ریزی‌های سفر به مشهد برای انجام اولین بازی اعلام گردید.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =