با انتقال پساب به نیروگاه هزار مگاواتی، بیش از ۱۴ میلیون متر مکعب آب سفره های زیرزمینی ذخیره شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تاکنون 14 میلیون متر مکعب پساب تصیفه شده، به نیروگاه هزار مگاواتی مفتح انتقال یافته که این امر نشان دهنده این است که 14 میلیون متر مکعب آب از طریق انسداد چاه‌های این نیروگاه، در دشت‌های بهار و کبودرآهنگ ذخیره و مانع افت آب در این منطقه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سیدهادی حسینی بیدار، در شورای هماهنگی و انسجام‌بخشی مدیران آب و برق استان همدان گفت: اقدامات شایسته‌ای در سال اقتصاد مقاومتی انجام و پنج پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره برداری رسید که اگر تمهیدات لازم نبود این پروژه ها، هزینه 7 میلیارد تومانی در پی داشت.

وی اضافه کرد: برای یک پروژه آب باید 5.5 میلیارد تومان هزینه می‌شد، اما با توجه به اینکه کمیته انسجام‌بخشی در وزارت نیرو به پیشنهادها اهمیت می‌دهد پیشنهاد و ایده‌ای که داده شد، مورد پذیرش واقع شد و با 200 میلیون تومان انجام شد.

رییس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان همدان خاطرنشان کرد: هدف این شورا هماهنگی کل مدیران مجموعه وزارت نیرو است که با انسجام و همدلی و هماهنگی و هم صدایی در کنار هم هستند و خدمات ارائه می‌کنند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 758932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =