تسنیم نوشت: نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در تشریح حادثه تروریستی امروز اهواز گفت: هدف اصلی تروریست‌ها، مردم بی‌گناه و سپس جایگاه مقامات و مسئولان بود.

آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی‌جزایری با اشاره به حادثه تروریستی امروز در رژه نیروهای مسلح اهواز، اظهار داشت: تاکنون اطلاعات دقیقی مبنی براینکه مرتکبین این جنایت هولناک چه کسی بوده، به‌دست نیامده اما یک گروهک تروریستی مزدور مسئولیت آن را پذیرفته است.

وی ادامه داد: هرکسی بوده، جریانی است که باتوجه به وسعت ابعاد آن "داخلی" نیست و ریشه خارجی داشته و با حمایت عربستان سعودی، صهیونیست و آمریکا این اتفاق صورت گرفته است. جریانی است که از قبل بررسی کرده و اطلاعات دقیقی داشته و باتوجه به حجم آتش و کار صورت گرفته خود را برای این حادثه کاملاً آماده کرده بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان افزود: این کار صورت گرفته از یک گروه ترویستی کوچک و بی‌ریشه قابل عمل نبود؛ احتیاج است که بررسی‌های بسیاری صورت گیرد. بنده در جنگ حضور داشتم و کاملاً آماده بودم و امروز نیز که این اتفاق افتاد، صحنه جنگ تداعی شد چراکه در محاصره واقع شدیم.

موسوی‌ا‌جزایری فزود: هدف اصلی تروریست‌ها، مردم بی‌گناه و سپس جایگاه مقامات و مسئولان بود. این حادثه جنایت بزرگی بود که مرتکب شدند. در واقع این‌ها به‌دنبال انتقام از جمهوری اسلامی ایران بودند چراکه ایران در نبرد با تروریست‌ها موفق بوده و خواستند از این طریق اقدام و انتقامی بگیرند درحالی که باید بدانند کور خوانده‌اند و یقینا این قضیه به ضرر آنها می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: بنده در جایگاه ماندم و آخرین نفری بودم که از جایگاه خارج شدم؛ به کوری دشمنان هستیم و از انقلاب حراست خواهیم کرد و آرزوی ما شهادت است و امروز نیز تعجب کردم که چراکه نصیب ما نشد. اتفاق امروز را محکوم می‌کنیم و باید دستگاه‌های ذیربط تلاش خود را برای شناسایی این جریان انجام دهند.

 

2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =