بازیگر سریال «هیئت مدیره»: بازخوردها نسبت به سریال مثبت است

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: امیررضا دلاوری از نقش سالار و سریال «هیئت مدیره» گفت.

امیررضا دلاوری، بازیگر سریال «هیئت مدیره» درباره دلایل نقش‌آفرینی‌ در سریال نوروزی شبکه پنج سیما گفت: «من در وهله اول به خاطر حضور مازیار میری این نقش را پذیرفتم. پیش از این امکان همکاری با او را نداشتم، ولی تقریبا همه کارهایش را دیده بودم و دوستشان داشتم. در وهله دوم نیز به خاطر کاراکتر سالار با پروژه همراه شدم؛ زیرا این کاراکتر برایم جالب بود و به نظر می‌رسید که جای کار زیادی داشته باشد.»

او ادامه داد: «من آدم‌هایی مثل سالار را دیده بودم و آن‌ها را کنار هم گذاشتم. تلاش کردم ویژگی‌هایشان را مال خود و کاراکتر جدیدی خلق کنم.»

این بازیگر در پاسخ به این که بازخوردهای مردم را چگونه ارزیابی می‌کند، توضیح داد: «من با کامنت‌هایی که در فضای مجازی منتشر شد به زبان خودمانی حال کردم؛ ظاهرا مخاطبان از سریال و قصه آن راضی هستند.  هر چند در روز‌های گذشته زیاد از خانه خارج نشده‌ام و از نزدیک با مردم درباره‌اش صحبت نکرده‌ام.»

دلاوری در مورد ویژگی خاص سریال «هیئت مدیره» نسبت به سایر پروژه‌هایی که تا امروز با آن‌ها همکاری کرده است، افزود: «ویژگی سریال «هیئت مدیره» در مدل کاراکتری است که نقشش را بازی می‌کنم. سعی می‌کنم هر کارم با کار‌های قبلی تفاوت داشته باشد، اگر هم پیشنهاد متفاوتی نداشته باشم تلاش می‌کنم چند سالی را بین کاراکتر‌های مشابه فاصله بیندازم.»

او در پایان گفت: «کار تصویربرداری سریال «هیئت مدیره» هنوز تمام نشده است؛ چون پخش آن بعد از تعطیلات عید هم ادامه خواهد داشت. کارم روی سریال «آنام» شب عید تمام شد و کاری هم با عنوان «گروهان بلال» داشتم که تصویربرداری آن هم شب عید تمام شد. در طول تعطیلات نوروز هم دو، سه پیشنهاد داشتم که بعید می‌دانم فعلا انجامشان دهم» 

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =