سایت فدراسیون فوتبال نوشت: رییس فدراسیون فوتبال گفت: بی شک در مسابقه آتی لیگ قهرمانان آسیا، هواداران برگ برنده پرسپولیس و استقلال دو نماینده کشورمان خواهند بود.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: بی شک در مسابقه آتی لیگ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،مهدی تاج درباره وضعیت برگزاری دیدار برگشت پرسپولیس مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد:به طور حتم بحث میزبانی از اهمیت ویژه ای برای تیم های کشورمان برخوردار است. دلیل این موضوع هم در بحث همراهی هواداران است که با حضورشان کار را بر هر حریفی سخت و دشوار می کنند.باشگاه پرسپولیس هم همواره در سال های اخیر در مسابقات آسیایی همواره از حمایت وسیع طرفدارانش در ورزشگاه آزادی برخوردار بوده و بی شک در مسابقه آتی لیگ قهرمانان آسیا هواداران برگ برنده پرسپولیس و استقلال دو نماینده کشورمان خواهند بود.

وی افزود: آنچه در نظر فدراسیون فوتبال با توجه به همزمانی دیدار برگشت پرسپولیس و الدحیل با شب تاسوعای حسینی وجود دارد انجام بازی برگشت در تاریخی دیگر اما به میزبانی پرسپولیس در مسابقه برگشت است.بر این اساس،رایزنی های فدراسیون فوتبال با کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه خواهد داشت.

تاج تصریح کرد: بی شک هواداران فهیم فوتبال کشورمان به خوبی امتحان خود را در روزهای حساس پس داده اند.لذا در صورتیکه در نهایت تغییری هم در زمان برگزاری بازی برگشت پرسپولیس مقابل الدحیل به وجود نیاید،هواداران فوتبال یک شب پر شور و حال حسینی(ع) دیگر را با حضور 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی خلق می کنند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =