معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: با حضور نخبگان دانشگاهی و برای توسعه منطقه ای استان اتاق فکر تشکیل می شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، رضا حسینی در اولین جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان که با حضور جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاهی برگزار شد، با اعلام این خبر اظهار داشت: این اتاق فکر با موضوع جلسات و نشست های تخصصی و فنی با هدف بررسی موضاعات کلیدی و چالشی و بررسی و شناسایی ظرفیت ها، استعداد و قابلیت های استان و بهره جویی از ظرفیت های جمعی تشکیل می شود.

معاون استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه ارتقای شاخص های استان و رساندن آن به متوسط کشوری از اهداف تشکیل این اتاق فکر است، افزود: در حال حاضر یکی از موانع توسعه در آذربایجان غربی موضوع خشک شدن دریاچه ارومیه است.

وی، موضوع فضای کسب و کار و ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری را از دیگر موضوعات عنوان نمود و گفت: نیاز به کمک و همفکری نخبگان دانشگاهی در استان است تا شاهد توسعه منطقه ای و استفاده از ظرفیت های منطقه ای و بومی سازی در استان باشیم.

در ادامه این جلسه هر یک از نمایندگان و نخبگان دانشگاهی دیدگاهها و نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل و راهکارهای توسعه استان مطرح نمودند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =