تیم هیئت فوتبال شوط با شکست کارون ایذه ضمن راهیابی به نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال، جواز حضور در لیگ دسته دو فوتسال باشگاه های کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سه فوتسال باشگاه های کشور با صعود نماینده شوط به مرحله نیمه نهایی و قطعی شدن صعود این تیم به لیگ دسته دو همراه بود.
در سومین روز این مسابقات تیم هیات فوتبال شوط موفق شد با حساب ۵ بر یک کارون ایذه را شکست دهد و با ۴ امتیاز به عنوان تیم نخست گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
در سایر دیدارهای روز پایانی مرحله گروهی، دخانیات رشت ۳ بر صفر برابر دلسوختگان اهل بیت قم شکست خورد و دیدار تیم های دانشگاه علوم پزشکی همدان و دانش و ورزش مشهد ۵ به ۵ مساوی به پایان رسید.
امروز در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، تیم هیئت فوتبال شوط با دلسوختگان اهل بیت قم و دانشگاه علوم پزشکی همدان با پدیده سازان فیروزکوه دیدار خواهند کرد و تیم های پیروز فردا، مسابقه فینال را برگزار خواهند کرد.
گفتنی است، با صعود هیات فوتبال شوط، این تیم به همراه دانشگاه علوم پزشکی همدان، پدیده سازان فیروزکوه و دلسوختگان اهل بیت قم جواز حضور در فصل آینده لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور را کسب کرد.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =