اقتصاد بر خط نوشت: استاندار البرز از دپوی زباله حوالی فرودگاه پیام انتقاد کرد و گفت: متولیان برای حل این معضل اقدام کنند.

محمدعلی نجفی در همایش طرح پاکداشت طبیعت مسیر گردشگری کرج - چالوس از این طرح با عنوان یک جنبش اجتماعی در مسائل زیست محیطی یادکرد و گفت: جاده چالوس یکی از جاده‌های زیبای جهان است که عنوان یکی محورهای توریستی کشور به شمار می‌آید.
وی در ادامه به مشکلاتی که بخش آسارا با آن دست و پنجه نرم می کند اشاره کرد و گفت: رفع این مشکلات که غالبا محیط زیستی است در دستور کار قرار دارد.
استاندار البرز در بخش دیگری با اشاره به حجم بالای زباله در کشور، گفت: متاسفانه ایران به عنوان یکی از کشورهای تولیدکننده زباله در جهان مطرح است و این مهم زیبنده نیست. نجفی با اشاره به آلایندگی‌های موجود در برخی از استان های مختلف خصوصا استان های شمالی، تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد و اداره ورزش و جوانان سعی در سازمان‌دهی بخش‌های مختلف استان دارند که این مهم شایسته تقدیر است‌. وی با اشاره به اینکه مردم در همایش پاکداشت محیط‌زیست زباله‌های مسیر جاده کرج چالوس را جمع‌آوری کردند، عنوان کرد: این اقدام پیامی برای جلوگیری از ریختن زباله در شهر و لزوم کاهش آلایندگی است‌. استاندار البرز ترافیک شهری را یکی از مسائل مهم آلایندگی در استان البرز اعلام کرد و از تکمیل پروژه‌های آزادراه تهران - شمال، آزادراه جنوبی و پروژه همت در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها موجب کاهش ترافیک شهری می‌شود و افزایش رضایت مندی شهروندان البرزی خواهد شد. نجفی با اشاره به اینکه دپوی زباله در فرودگاه پیام زیبنده مردم استان البرز نیست، گفت: هر مشکلی که با آن مواجه هستیم متاسفانه به دست خودمان انجام‌شده است و باید برای اصلاح آن اقدام کنیم.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =