اردوی تیم ملی کبدی آقایان و بانوان در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، عیسی زینالی گفت: اردوی تیم‌های ملی کبدی آقایان و بانوان کشورمان برای آمادگی جهت مسابقات پیش‌رو از روز هفتم تا ۱۴ ام تیرماه در ارومیه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این اردو قرار است ۳۰ ورزشکار برتر کبدی از سراسر کشور در این اردو حضور خواهند داشت که استان آذربایجان غربی ۲ نماینده دارد.

رییس هیات کبدی آذربایجان غربی همچنین در تشریح این تفاهم نامه افزود: بر اساس تفاهم نامه ۶ بندی قرار است تیم کبدی آقایان و بانوان استان به نمایندگی از کشورمان در تورنمنت جمهوری آذربایجان به باکو اعزام شوند.

زینالی همچنین گفت: بر اساس همین تفاهم نامه مسابقات ساحلی کبدی آقایان و بانوان به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد که البته در رابطه با این موضوع در حال رایزنی با فدراسیون جهانی هستیم تا میزبانی مسابقات جهانی نیز به استان آذربایجان غربی اختصاص یابد.

وی افزود: همچنین قرار است اردوهای تیم ملی آقایان و بانوان اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا در ارومیه برگزار شود که در رابطه با این موضوع، خانم جین سرمربی هندی برای تمرینات تیم ملی بانوان و همچنین تمرینات آماده سازی تیم بانوان استان آذربایجان غربی اعزامی به تورنمنت باکو جمهوری آذربایجان فردا به ارومیه خواهد آمد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =