روزنامه جوان نوشت:اخیراً عبدالعلی علی عسگری رئیس صداوسیما از آنچه وی از آن به عنوان مروجان سیاه‌نمایی در رسانه ملی یاد کرد انتقاد کرد، اما به نظر می‌رسد صداوسیمای ملی بیش از آنکه با مسئله سیاه‌نمایی دست به گریبان باشد با فقر ایده و محتوا و مسئله‌ای به نام سکولاریسم و لیبرالیسم پنهان و البته پیدا مواجه است.


در یک برنامه زنده از شبکه تماشا، بازیگر میهمان به ترویج خودکشی می‌پردازد و در حمایت از تئاتر لاکچری و تمجید عدم فرزندآوری و بزرگ کردن گربه! داد سخن می‌دهد: «بچه ندارم ولی گربه دارم و اتفاقاً خیلی هم گربه دوست دارم» یا در بخش دیگری از برنامه می‌گوید: «خیلی مواقع به خودکشی فکر می‌کنم که چقدر می‌تواند کار جذابی باشد.»

بی‌تردید مجری این برنامه زنده که اتفاقاً دستی بر قلم دارد قطعاً با قوانین مصرح مطبوعات و آیین‌نامه سازمان صداوسیما آشناست، اما اینکه چگونه وی از قوانین عبور می‌کند، نکته‌ای است که باید مسئولان پاسخگو باشند که چگونه می‌توان درباره مشروب‌خواری در دوران کودکی، خودکشی و خیلی از رفتار‌های غیراخلاقی به راحتی روی آنتن زنده تلویزیون سخن گفت؟!

سؤال ما این است که این برنامه ناظر ندارد و اگر کسی نظارت می‌کند چرا حیازدایی به این سادگی صورت می‌گیرد؟

 

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    44 2
    اگر نگن و نشون ندن حقیقت عوض میشه؟ نکته دوم اینکه آن هنرپیشه گفت چون پدری بالای سرم نبوده از زیر بار فرزند آوری شانه خالی میکنم و میترسم حرف بدی نزد.
  • عبدالکریم A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    4 61
    متاسفانه عناصر معاند و نفوذی در سازمان صدا و سیما وجود دارد که یا دست نشانده دشمن هستند و بایستی پیدا شوند و محاکمه شوند یا تغییر عقیده داده اند که آنهم جرم است و باید رسیدگی قضایی و فوری صورت پذیرد چون در اصول و مبادی صدا و سیما وسیاست های کلی آن که قطعا برپایه ارزش ها و آرمان ها و پایبندی های به نظام و ولایت فقیه هست تخطی صورت نمی گیرد و اینگونه نیست که در راس آن این سیاست ها ابلاغ شود که بیایید و هنجارشکنی کنید قبیح شکنی کنید و ولوغیرها کنید بلکه آن خودفروخته ها و متاسفانه روبرگردان ها از نظام هستند که مشکل ایجاد می کنند برای همین است که اصل" مهم حال فعلی افراد است" یکبار دیگر لازم است در سرلوحه کارمان و فکرمان قرار بگیرد
    • بی نام IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
      0 0
      نظر ندی نمیگن لالی
  • بی نام IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    0 0
    نویسنده اینقدر سطح سواد رسانه دی داره که نمیدونه اصلا این برنامه از کدوم شبکه پخش میشه فقط بهش گفتن اینو بنویس و بزار