همزمان با آغاز سال جدید و از سرگیری اکران فیلم‌ها در گروه هنر و تجربه، تازه‌ترین تیزر انیمیشن سینمایی «قلب سیمرغ» با یادی از زنده‌یاد وحید نصیریان، کارگردان این انیمیشن، رونمایی شد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که از پنجشنبه دوم فروردین، پس از پایان سالروز شهادت امام هادی (ع) و از سرگیری اکران فیلم‌ها در سینماها، نمایش آثار گروه هنر و تجربه هم از سر گرفته شد، تازه‌ترین تیزر انیمیشن سینمایی «قلب سیمرغ» منتشر شد و در سینماهای تهران و شهرستان روی پرده رفت.

این فیلم روز پنجشنبه دوم فروردین ساعت 15 در سینما فرهنگ، ساعت 16 در پردیس سینمایی کورش و ساعت 19 در پردیس سینمایی هویزه مشهد و سینما سوره اصفهان روی پرده رفت.

در این انیمیشن که توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید شده است، بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد در نقش رخش، رضا کیانیان در نقش شیردال، الهام پاوه‌نژاد در دو نقش آفرین و هما، پرویز پورحسینی در نقش سپنتا، امین قاضی در نقش رها، علیرضا طاهری در نقش رستم، آرزو آذری در نقش مینو و وحید نصیریان در نقش دم شیرال، صداپیشه نقش‌هایی هستند که زنده‌یاد وحید نصیریان در «قلب سیمرغ» خلق کرده است.

در خلاصه داستان انیمیشن سینمایی «قلب سیمرغ» آمده است: «در آینده‌ای دور، میان انسان‌های کره زمین جنگی همه گیر در حال انجام است. در این میان، سپنتا، سعی دارد مینو، زن پا به ماهش را از این مهلکه بیرون برده و به غاری برساند که توسط نیروی سیمرغ از آن محافظت می‌شود. آن‌ها نام فرزند خود را رها می‌گذارند. در گیر و دار این جنگ، اژدهاک که در کوه دماوند به بند کشیده شده بود، آزاد می‌شود. رها پس از سال‌ها به جنگ اژدهاک می‌رود و با وجود کوچکی‌اش بر اژدها پیروز شده و ناجی سرزمینش می‌شود.»

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =