ایسنا نوشت: نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مرز سیاستگذاری و اجرا را جدا کنیم و برخی پدیده‌ها را با سیاست آلوده نکنیم چون نتیجه نمی‌گیریم.

جلال میرزایی در نشست تخصصی مطالعه کاربردی پدیده‌ی خودکشی (علل، راهکارها و اقدامات) که در دانشگاه ایلام برگزار شد، با تاکید بر جامعه‌پذیری در حل مشکلات اجتماعی، اظهار کرد: متاسفانه در ایران انتظار داریم مشکلات با برگزاری یک جلسه و نشست حل شود در حالی که این موضوع زمان می‌برد.

وی با تاکید بر شناسایی ریشه‌ی مشکلات اجتماعی گفت: آموزش دانش‌آموزان و ارتباط با انجمن اولیاء و مربیان فرصت مناسبی برای ریشه‌یابی این مشکلات است و معتقدم نباید به مشکلات به صورت مستقیم پرداخته شود.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت به تنهایی از عهده‌ی حل مشکلات برنمی‌آید، گفت: باید مرز سیاستگذاری و اجرا را جدا کنیم و برخی پدیده‌ها را با سیاست آلوده نکنیم چون نتیجه نمی‌گیریم.

  در این نشست تخصصی که با همکاری استانداری ایلام، دانشگاه ایلام، دانشگاه علوم پزشکی ایلام، واحد استانی شبکه ملی جامعه و دانشگاه و دفتر دانشگاه ایلام انجمن جامعه‌شناسی ایران برگزار شد، کورش سایه‌میری معاون پژوهشی دانشکده پزشکی و مدیرگروه آمار زیستی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، امیدعلی باپیری پژوهشگر، فتح‌الله محمدیان معاون پژوهشی مرکز تحقیقات آسیب‌های روانی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایلام و علی ایار عضو انجمن جامعه‌شناسی و استاد مدعو گروه علوم اجتماعی دانشگاه ایلام آخرین یافته‌های پژوهشی خود را ارائه کردند.

 

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =