امروز (یکشنبه ۲۷ خرداد)، خبرهای مربوط به جام جهانی فوتبال و تعرض به دختران ایرانشهری از مطالب پربازدید بودند.

در سرویس سیاست، پاسخ مطهری به علم‌الهدی خواندنی شد. توصیه تعدادی از فعالان سیاسی کشور به مسئولان نظام برای مذاکره با ترامپ هم مورد توجه قرار گرفت. بسیاری هم روی گزارشی با عنوان نمایندگان مخالف از اف‌ای‌تی‌اف چه می‌دانند؟ کلیک کردند.

در سرویس اقتصاد، دام بزرگ کلاه‎برداران در بازار داغ خودرو چشم‌ها را خیره کرد. واکنش رییس سازمان برنامه و بودجه به عدم افزایش حقوق برخی کارمندان، دیگر خبر پربازدید بود. کاربران زیادی هم خواستند بدانند بیمه بیکاری چه کسانی قطع می‌شود؟

در سرویس فرهنگ، نوشته احساسی امیر جعفری برای پیروزی تیم ملی فوتبال ایران پربازدید شد. دیگر خبر پُرمخاطب،شکست عجیب فیلم بازیگر سرشناس در گیشه بود. بسیاری هم خواستند بدانند چه کسانی حالشان از پخش فوتبال در سینما بد است؟

در سرویس جامعه، تعداد زیادی از خبرهای پربازدید درباره تعرض به دختران ایرانشهری بود از جمله توضیحات تکمیلی درباره خبر تکان‌دهنده تجاوز به ۴۱دختر در ایرانشهر. همچنین نموداری جالب از افزایش ناگهانی شدت صوت در تهران پس از برد تیم ملی فوتبال خبرساز شد.

در سرویس بین‌الملل،گفت‌و‌گو با مشاور سیاسی رییس‌جمهور که گفت حذف پست ریاست‌جمهوری به نظام صدمه می‌زند، پربازدیدترین خبر بود. در ادامه خبر رسید انگلیسی‌ها هم برای غارت ثروت نفتی ملت سوریه وارد میدان شدند. این خبر که «اون» یک آشتی تازه در پیش دارد هم پربازدید شد.

در سرویس ورزش این پرسش که چرا مراکشی‌ها به احترام سرود ملی ایران سکوت نکردند؟ خواننده زیادی پیدا کرد. تایید فیفا بر تابلوهای انتقادی تماشاگران ایرانی دیگر خبر پربازدید بود. همچنین بسیاری از رکورد دیگری که با دیدار ایران-مراکش شکسته شد، با خبر شدند. 

در سرویس طنز و کاریکاتور، واکنش استاد اسدی به برد ایران مقابل مراکش! لبخند بر لبان کاربران نشاند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =