تجهیز بیمارستان‌ها تامین اجتماعی لرستان به سیستم‌های جدید پذیرش بیمار

مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: تمامی مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی استان به‌صورت صد درصد به وب‌کیوسک پذیرش مجهز هستند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر امین بهاروند اظهار کرد  در بحث رفاه بیماران، مدیریت درمان تامین اجتماعی نوبت‌دهی‌های غیرحضوری را در برنامه‌کاری خود به‌صورت گسترده قرار داده است.

وی نوبت‌دهی تلفنی در فاز اول، اینترنتی و... را از جمله اقدامات انجام شده در استان برشمرد و ادامه داد: تا پایان مهرماه امسال اپلیکیشن نوبت دهی مراکز درمانی راه‌اندازی خواهد شد و بیماران استان می‌توانند از این طریق نوبت پزشکان مد نظر خود را دریافت نمایند.

پذیرش بیمار با نصب وب کیوسک‌ها
بهاروند در ادامه با بیان ایتکه وب کیوسک‌های نصب شده در مراکز درمانی استان کار پذیرش بیماران را انجام می‌دهند، اظهار کرد: لرستان جز معدود استان‌هایی است که صد درصد مراکز درمانی ملکی آن مجهز به وب‌کیوسک هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان به راه‌اندازی سیستم فراخوان بیماران نیز به عنوان اقدامی قابل توجه در راستای ارائه با کیفیت و بهتر خدمات به مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: باهدف حذف منشی و جلوگیری از هدر رفت نیروی انسانی و منابع انسانی، سیستم فراخوان بیمار را به‌صورت پایلوت در بیمارستان تامین اجتماعی استان راه‌اندازی کرده‌ایم.


این مقام مسئول یادآور شد: در این سیستم پزشک لیست ،اسامی بیماران را در اختیار دارد و امکان دخل و تصرف در نوبت‌ها تقریباً دیگر وجود ندارد و ایجاد نظم را به‌همراه خواهد داشت.

دکتر امین بهاروند

بهاروند افزود: پشت درب اتاق هر پزشک مانیتوری قرارگرفته و مشخصات بیماران مراجعه‌کننده که باید ویزیت شوند در آن قابل‌مشاهده است و از طریق مانیتور بیماران فراخوان می‌شوند. وی اضافه کرد: حجم مراجعات به بیمارستان تامین اجتماعی بطوریست که برخی مواقع سیستم فراخوانی را با مشکل مواجه می‌کند.

تسهیل و حساسیت در  روند درمان با راه اندازی سیستم های جدید
مدیر درمان تامین اجتماعی استان تاکید کرد: مردم استان برای موفقیت این طرح باید همراهی کنند زیرا با راه اندازی سیستم فراخوانی کار درمان بهتر و با دقت بیشتری انجام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: سیستم فراخوانی به‌صورت پایلوت در خرم‌آباد، مشهد و گیلان راه‌اندازی شده است.

این مسئول بیان کرد: در صورت همکاری مردم با توجه به آماده بودن بستر، آمادگی داریم آن را در ١٢ مرکز استان ظرف کمتر از یک ماه راه‌اندازی کنیم. این سیستم به‌صورت صوتی و تصویری است

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =