سپاه پاسداران سازمانی برای دفاع از انقلاب است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در خرم آباد با ذکر این مطلب که بسیج به یک الگوی جهانی برای کشورهای آزادیخواه تبدیل شده است، اظهار کرد: حشدالشعبی عراق، جبهه مردمی سوریه، حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن به الگوگیری از بسیج بوجود آمده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ملت ما چهل سال گل کاشت و دنیا را دچار تحول کرد، اظهار کرد: ملت ما یک جهان پر از ظلم و ستم و تاریک را بیدار کرد.


وی با ذکر این مطلب که در رزیم پهلوی یک دیکتاتور بی اطلاع و کم‌سواد در راس حکومت بود، افزود: ملت ما با رویکرد اسلامی حرکت ملی خود را شروع و پیشرفت‌های زیادی به برکت استقلال حاصل شد.

نقدی با ذکر این مطلب که کشور ایران در مسابقه پیشرفت از همه کشورها جلو زد، اضافه کرد: از تجربیات چهل ساله نظام اسلامی ایران برای پیشرفت و توسعه کشور استفاده شود.

راهکار حل مشکلات کشور برگشت به ارزشهای انقلاب

بسیج


معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با ذکر این مطلب که هر جا به شاخص‌ها، معیارها و فرمول‌های انقلابی‌گری عمل کردیم پیشرفت حاصل شد، اظهارکرد: هر جا به شاخص‌های انقلاب عمل نکردیم عقب ماندیم.

وی با اشاره به اینکه اگر به دنبال فروش نفت باشیم رفاه آن موقت و بعد از آن با تلاطم‌های اقتصادی مواجه خواهیم بود، تصریح کرد: راه‌کار حل مشکلات اقتصادی کشور ابن است که با تجربه گرفتن انقلاب به ارزش‌های انقلاب برگردیم.

نقدی سپاه پاسداران را سازمانی برای دفاع انقلاب دانست و گفت: محرومیت زدایی احساس تکلیف سپاه است کمااینکه رهبری معظم انقلاب اسلامی از ۱۰ هزار گروه جهادی تجلیل کردند.


معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه استکبار جهانی دچار تناقض است، تصریح کرد: استکبار جهانی از یک طرف می‌گوید انقلاب ایران تمام شد و از طرفی می گوید ایران می‌تواند در مدت ۱۲ روز تمام خاورمیانه را در اختیار بگیرد.

بسیج الهام بخش کشورهای دنیاست

وی با ذکر این مطلب که ملت ایران در قلب آزادیخواهان جهان است، ادامه داد: بسیج الهام بخش کشورهای دنیاست هر کشوری برای آزادی قیام می‌کند شبکه‌ای مثل بسیج را ایجاد می‌کند که نمونه آن حشدالشعیی عراق، ارتش مردمی سوریه، انصار‌الله یمن و حزب‌الله لبنان است برگرفته از الگوی بسیج است.


نقدی گفت: خط پیروزی بسیج تا آزادی کل بشریت از ظلم و ستم پایان ندارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =