تولید نسخ الکترونیک اولین گام در ایجاد پرونده الکترونیک بیماران

مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: در مراکز درمانی ملکی ، تولید نسخه الکترونیک را از سال ٩٥ شروع کرده و هم اکنون صد در صد واحدهای تابعه مجهز به این فناوری هستند وایجاد پرونده الکترونیک در مراکز طرف قرارداد از اول آبان به مرورآغاز و در حال پیاده شدن است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر امین بهاروند در جلسه آموزشی اجرای پروژه نسخه الکترونیک در مراکز طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی استان اظهار داشت: : در مراکز درمانی ملکی ، تولید نسخه الکترونیک را از سال ٩٥ شروع کرده و هم اکنون صد در صد واحدهای تابعه مجهز به این فناوری هستند وایجاد پرونده الکترونیک در مراکز طرف قرارداد از اول آبان به مرورآغاز و در حال پیاده شدن است.


وی افزود:. نسخه الکترونیک در تمامی مراکز بستری و سرپایی تأمین اجتماعی تولید می شود و بعد از مراجعه بیمار به مراکز درمانی تأمین اجتماعی و تأیید استحقاق درمان بقیه مراحل به صورت الکترونیک انجام می شود.

تولید نسخ الکترونیک اولین گام در ایجاد پرونده الکترونیک
بهاروند تصریح کرد :از تولید نسخ الکترونیک بعنوان اولین گام در ایجاد پرونده الکترونیک دانست که پس از فراهم شدن امکان تولید نسخه الکترونیک، اطلاعات بیماران در آن ذخیره شده و به راحتی در دسترس پزشک معالج و سایر پزشکانی که در آینده خدماتی را به بیمار ارائه می دهند، قرار خواهد گرفت، از دیگر مزایای این طرح می توان به حداقل رسیدن اشتباه در نسخه پیچی و ایجاد پرونده پزشکی که یک امر اساسی در درمان بیماران است، اشاره کرد.


در ادامه مهندس امیرحسین آخوندی رئیس گروه سیستم های نرم افزاری حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی به آموزش سامانه ثبت نسخه الکترونیک و پرونده سلامت پرداخت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =