هشدار رئیس هیئت مدیره انجمن صفنی دفاتر خدمات مسافر هوایی و جهانگردی خوزستان به مسافران

رئیس هیئت مدیره انجمن صفنی دفاتر خدمات مسافر هوایی و جهانگردی خوزستان گفت: با توجه به اینکه مردم خوزستان در فصل گرما سفرهایشان شروع می شود پیشنهاد می کنیم نسبت به دفاتر خدمات مسافرتی حساسیت بیشتری داشته باشند و تنها از دفاتری خرید کنند که مجوز رسمی داشته باشند.

عبدالامیر خوانساری نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: گاهی دیده می شود مردم از روی ناآگاهی از دفاتری خرید می کنند که بعدها برایشان مشکلاتی پیش می آید. برخی مسافران بعد از سفر متوجه می شوند خدماتی که به آنها ارائه شده غیراستاندارد بود.

خوانساری نژاد توضیح داد: پیشنهاد می کنیم مسافران برای خرید نیز دقت کنند از سایت هایی خرید انجام دهند که علائم استاندارد بانک مرکزی را کسب کرده باشند. بسیاری از دفاتر هستند که شغل اصلی آنها کافی نتی است و با این حال اتاق ِ هتل می فروشد.

وی همچنین افزود: برخی دفاتر مسافرتی نیز مجوزشان قبلا ابطال شده اما هنوز با کارمندهای آموزش ندیده فعالیت می کنند. در اهواز اخیرا درخواست پلمپ دو دفتر را صادر کردیم. در خرمشهر و آبادان نیز چنین مواردی وجود دارد. مدیر عامل و مدیر فنی دفاتر باید در دفاتر مسافرتی حضور داشته باشند.


46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =