24آنلاین نوشت:تیم های متخصص بازسازی مناطق محروم شهر تهران در ماه مبارک رمضان ساماندهی خواهد شد.

 
  دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش رسیدگی به وضعیت محرومان و افراد بی بضاعت را یکی از اولویت های سازمان های مردمی دانست.

وی افزود: در صدد ایجاد تیم های تخصصی برای بازسازی بافت های محروم سطح استان تهران هستیم که در آن ها از ظرفیت های داوطلب برای بازسازی و مرمت و ارائه خدمات به اقشار بی بضاعت تهرانی استفاده خواهیم کرد.

دبیر کل جمعیت با تاکید بر اینکه کمک به محرومان از اولویت های جمعیت فرزندان شاهد در سال 97 می باشد افزود: اگر با دقت به امر دستگیری از محرومین و اقشار بی بضاعت نگاه کنیم خواهیم دید که بسیاری از مشکلات، فارق از مسائل معیشتی با کمک متخصصین در امور عمرانی و فرهنگی در بین مردم قابل حل می باشد .


وی با اشاره به اینکه از تخصص همه اعضای داوطلب برای بازسازی و مرمت برای احیای منازل افراد بی بضاعت استفاده خواهیم کرد گفت : جمعیت آمادگی این را دارد که با معرفی این افراد که از طریق سایت Hamso.ir امکان پذیر است، خدمات حداکثری در زمینه های مختلف ارائه دهد .

سامانه حدیث خدمت از ماه آینده از طریق سایت رسمی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار " Hamso.ir" راه اندازی خواهد شد و اقشار کم بضاعت استان تهران می توانند با ثبت نام در این سامانه از خدمات جمعیت فرزندان شاهد بهره مند گردند .

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =