۰ نفر
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
توقیف ۱۱ کانتینر کالای قاچاق در البرز

اقتصاد بر خط نوشت : سردار عباسعلی محمدیان ، فرمانده انتظامی استان البرز از توقیف ۱۱ دستگاه کانتینر حمل چیلرهای گازی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد .

سردارعباسعلی محمدیان گفت: در پي دریافت گزارش‌هایی مبنی بر ورود یک محموله چیلر گازی به استان البرز و احتمال قاچاق بودن کالاهای وارداتی، پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به محل ترخیص کالا در جاده ماهدشت - صفادشت ، اعزام و موفق به توقف ۱۱ دستگاه کانتينر در محدوده ماهدشت شدند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: تريلرهاي مذکور جهت بررسي به محوطه‌ای در اطراف مهرشهر کرج منتقل و مشخص شد که ۴۵ دستگاه چيلر گازي و یک محموله تجهيزات فن کوئل فاقد بارنامه و اسناد گمرکی معتبر است که به صورت قاچاق وارد استان البرز شده است.

سردار محمدیان با بیان این که ارزش کالاهای کشف شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت : در این رابطه یک نفر دستگیر و ۱۱ دستگاه کانتینر حمل کالاهای قاچاق نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در خاتمه خاطرنشان کرد: در اجراي برنامه‌هاي عملياتي سال ۹۷ که از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال حمايت از کالاي ايراني مزين شده و در راستاي اولويت‌ها و اهداف نیروی انتظامی در خصوص مبارزه با دانه درشت هاي قاچاق کالا، فرماندهی انتظامی این استان با قاطعیت با عوامل کالای قاچاق برخورد می‌کند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =