ایسنا نوشت: مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و داده‌های هواشناسی طی سه روز آینده به‌طور متناوب در بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های واقع در غرب جنوب غرب، جنوب ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و برخی نقاط مرکزی کشور رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: رگبار رعد و برق وزش باد و گرد و خاک برای جزایر واقع در خلیج فارس قابل پیش‌بینی است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: امروز ( ۲۵ مهرماه)در قسمت‌های غربی دریای خزر، تهران، ارتفاعات البرز و استان‌های کردستان،همدان، کرمانشاه ، لرستان، مرکزی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، مناطق غربی و مرکزی اصفهان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات جنوب کرمان و خلیج فارس بارش باران و گاهی رعد و برق پراکنده باد شدید موقتی رخ خواهد داد. در ارتفاعات شمالی استان‌های تهران و البرز بارش به صورت برف دور از انتظار نخواهد بود.

وی در ادامه گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۶ و ۲۷ مهرماه) استان‌های چهارمحال و بختیاری، مرکزی، مناطق غربی و مرکزی اصفهان، شمال و شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان، شرق یزد، لرستان، جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، همدان، کرمانشاه، ایلام و خلیج فارس باران و گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا (۲۶ و ۲۷ مهرماه) صاف گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود. بیشترین و کمترین دمای هوا در روز پنجشنبه به ۲۱ و ۱۱ درجه سانتیگراد می‌رسد. جمعه (۲۷ مهرماه) بیشترین دمای تهران ۲۲ درجه سانتیگراد و کمترین آن ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

بارش باران در ساری

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =