درخواست استاندار همدان از معاون اول رییس‌جمهور برای هتل تأمین اجتماعی

ایسنا نوشت: استاندار همدان در جریان حضور معاون اول رئیس جمهور در مراسم پایتخت گردشگری آسیا از او درخواست کرد که تکلیف هتل سازمان تأمین اجتماعی در همدان که از سال ۹۴ کلنگ آن به زمین زده شده اما دیگر اتفاقی در آن رخ نداده، سریع‌تر روشن شود.

کنفرانس بین‌المللی همدان ۲۰۱۸ پایتخت گردشگری آسیا، از صبح روز دوشنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور، دبیر کل مجمع همکاری‌های کشورهای آسیایی، جمعی از سفرا، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان همدان آغاز شد. این رویداد که همراه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، افتتاح پروژه‌های گردشگری خواهد بود، تا هفتم شهریورماه در همدان ادامه دارد.

محمدناصر نیکبخت -استاندار همدان- در مراسم افتتاحیه این کنفرانس با اشاره به پیشینه تاریخی این استان، به پروژه‌های گردشگری که در دست بهره‌برداری است اشاره کرد و افزود: همدان ۱۲ هتل فعال دارد که ۱۱ هتل آن با پیشرفت فیزیکی میانگین ۵۰ درصد در دست احداث است. در کنار آن نیز اقامتگاه‌های بوم‌گردی با هدف احیای فرهنگ سنتی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: وجود زیرساخت‌های توسعه همچون فرودگاه، راه‌آهن، بزرگراه‌های بین شهری، فاصله نزدیک با پایتخت استان همدان را مستعهد سرمایه‌گذاری کرده است.

ناصر نیکبخت

به گفته او در حال حاضر یک میلیارد یورو قابلیت سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت، گردشگری، صنایع دستی در استان همدان وجود دارد.

وی همچنین خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت: آقای جهانگیری از طرف مردم استان التماس دعا داریم؛ چرا که در سفر آقای روحانی در سال ۹۴ کلنگ احداث هتل وابسته به سازمان تأمین اجتماعی به زمین زده شد اما تا الان کوچک‌ترین اقدام از سوی این سازمان صورت نگرفته است. دستور فرمایید این مهم سریع‌تر به نتیجه برسد.

نیکبخت بیان کرد: امیدواریم اجلاس همدان ۲۰۱۸ بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری در گردشگری باشد و این رویداد بستری برای گسترش تعاملات با کشورهای آسیایی شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =