باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در واکنش به حمله تروریستی اخیر در اهواز گفت محور مقاومت تا زمان نابودی تروریسمی که از سوی آمریکا و صهیونیست‌ها تغذیه می‌شود به مبارزه ادامه می‌دهد.

به گزارش شبکه الاخباریه سوریه، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، درباره حمله تروریستی اهواز گفت: تروریست‌های تکفیری در رسیدن به اهداف خرابکارانه خود ناکام مانده‌اند. محور مقاومت همچنان پابرجا و متحد است و تا زمان نابودی تروریسمی که از سوی آمریکا و صهیونیست‌ها تغذیه می‌شود به مبارزه ادامه خواهد داد.

 

او در ادامه اظهاراتش تاکید کرد جنگ تروریستی علیه سوریه که هدف آن پایان دادن به مقاومت در منطقه بود با شکست کامل مواجه شده است.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان که در النبطیه سخنرانی می‌کرد، گفت: توطئه علیه سوریه با مشارکت برخی از حکومت‌های عرب در منطقه خلیج (فارس) صورت گرفت؛ حکومت‌هایی که منافعشان با رژیم صهیونیستی و آمریکا در هم آمیخته بود. گروه‌های تروریستی علی‌رغم انواع کمک‌های عربی و غربی کاملا شکست خوردند.

شیخ نعیم قاسم افزود: تروریسم تکفیری در مسیر صهیونیسم و آمریکا گام بر می‌دارد و خروج از اسلام و تحریف آموزه‌های اسلامی محسوب می‌شود.

310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =