امشب شنبه 21 مهرماه، سروش صحت ساعت 20 در برنامه «کتاب‌باز»، میزبان آتیلا پسیانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نخستین قسمت برنامه «کتاب‌باز» با حضور آتیلا پسیانی روی آنتن می‌رود. «کتاب‌باز» در فصل سوم مانند فصل‌های گذشته با محوریت کتاب و مطالعه کار خود را آغاز خواهد کرد؛ ضمن اینکه بخش‌های جدیدی به صورت ثابت و هفتگی به عنوان بخش‌های پایانی به برنامه اضافه شده‌اند که دکتر رشید کاکاوند، دکتر مجتبی شکوری، احسان رضایی و مسعود فراستی اجرای آنها را بر عهده خواهند داشت.

اولین قسمت از برنامه «کتاب‌باز» به مرحوم صادق صندوقی تقدیم می‌شود. صندوقی از پیشکسوتان حوزه تصویرگری کتاب‌های درسی و همچنین آثار کودک و نوجوان بود که فصل گذشته در برنامه حضور داشت.

آتیلا پسیانی در کتاب باز

مسابقه «قصه‌گویی» با همکاری کانون پرورش فکری در دوبخشِ ویدئوهای 90 ثانیه‌ای و قصه‌های مکتوب و کوتاه که توسط مردم و شرکت‌کنندگان ارسال می‌شود، از جمله بخش‌های جدیدی است که در فصل سوم به «کتاب‌باز» اضافه شده است.

گفت‌وگو با مهمانان از حوزه‌های گوناگون، آیتم‌های مختلف اعم از متن‌خوانی، سوژه‌های مختلف و مربوط به حوزه کتاب، بخش کودک و... از دیگر قسمت‌هایی است که در این فصل شاهد آنها خواهیم بود.

«کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 از شبکه نسیم پخش می‌شود.

241241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =