ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره تحلیل برخی کارشناسان مبنی بر اینکه ایران توان تسلط بر تنگه باب المندب و مناطق دیگری را هم دارد، گفت: در همان موضوع تنگه هرمز هم که قرار نیست ما جنگ کنیم.

مصطفی کواکبیان در حاشیه مراسم ختم پدر وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری در جمع خبرنگاران درباره تغییر تیم اقتصادی دولت در جمع خبرنگاران گفت: من معتقد به این نیستم که تغییر تنها اقتصادی باشد بلکه افراد شاداب با جوان گرایی و با انگیزه بیشتر و درک شرایط باید در دولت باشند. معتقدم این تغییرات باید در حوزه‌ها، سیاسی فرهنگی و اجتماعی صورت بگیرد. در بحث اقتصاد هم تنها وزرا دست اندرکار نیستند، بلکه توجهی هم به معاونان کنند بد نیست.

این نماینده اصلاح طلب مجلس درباره صحبت های امروز رییس جمهور درباره بهبود روابط خارجی با همسایگان و پرداخت هزینه در مقابله با آمریکا گفت: ما درباره اولویت همسایگان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بحث و بررسی می کنیم. عربستان هم اگر تحول داشته باشد و با آن هم روابط داشته باشیم بد نیست.

این عضو کمیسیون امنیت ملی درباره تحلیل برخی کارشناسان مبنی بر اینکه ایران توان تسلط بر تنگه باب المندب و مناطق دیگری را هم دارد، گفت: در همان موضوع تنگه هرمز هم که قرار نیست ما جنگ کنیم.

214214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =