کولاکوویچ: بازیکنان باتجربه به جوان‌ترها کمک کردند تا بازی را ببریم/ شاگردانم برای هر توپ جنگیدند

کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه فکر می‌کردند که ما ۳ بر صفر یا ۳ بر یک مقابل فنلاند برنده می شویم ولی مسابقات قهرمانی جهان نشان داد که هیچ تیمی از پیش برنده نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایگور کولاکوویچ در مورد پیروزی شاگردانش مقابل فنلاند در مسابقات قهرمانی جهان، اظهار داشت: تیم ملی فنلاند برای بازی امشب مقابل ایران، کاملاً از نظر روحی تغییر کرده بود. ما در ست‌های دوم و سوم با مشکلاتی که در دریافت و دفاع داشتیم روبرو شدیم. ضمن اینکه سرویس‌های حریف بسیار خوب بود و ما نتوانستیم بازی را کنترل کنیم.

او ادامه داد: خوشحالم که در تمام طول مسابقه برای هر توپ جنگیدیم و در نهایت برنده شدیم. ما با کسب 4 پیروزی به مرحله دوم مسابقات صعود کردیم. علاوه بر این چند بازیکن جوان ما فرصت بازی پیدا کردند و به کمک هم توانستیم در حالی که بازی 2 بر یک به سود حریف بود، برنده باشیم.

وی افزود: همه فکر می‌کردند که ما 3 بر صفر یا 3 بر یک برنده می‌شویم ولی مسابقات قهرمانی جهان نشان داد که هیچ تیمی از پیش برنده نیست. شما دیدید که برزیل و فرانسه از هلند شکست خوردند و بازی آمریکا و استرالیا به ست پنجم کشیده شد. بازیکنان باتجربه ما در این بازی به جوان‌ترها کمک کردند تا بازی را ببریم.

کولاکوویچ در مورد غیبت محمد موسوی گفت: سید بازیکن مهمی برای تیم ماست. اگر او در زمین، خیلی راحت تر بازی می‌کردیم ولی ما یک تیم هستیم. او دچار مصدومیت زانو شده بود و مرندی هم به خاطر بیماری در هتل ماند و اصلاً به سالن نیامد. دکتر به ما توصیه کرد که در مورد سید ریسک نکنیم و از او استفاده نکنیم تا در دور بعدی به ما کمک کند. رضا حضرت‌پور اما در این مسابقه سخت به ما خیلی کمک کرد و عملکرد بسیار خوبی داشت. او دریافت کننده سرویس‌های زیادی بود.

سرمربی تیم ملی ایران تصریح کرد: برای توخته بسیار متاسفم که در اواخر بازی به دلیل از دست دادن اعتماد به نفس، مجبور شدم او را از زمین بیرون بیاورم. مرتضی شریفی نیز اگرچه از نظر بدنی، شرایط ایده آلی نداشت اما به زمین آمد و به جنگندگی خوبش به ما کمک کرد. همچنین از قائمی تشکر می‌کنم که یک امتیاز ارزشمند برای ما کسب کرد. او همیشه آماده است که حتی برای یک امتیاز هم که شده به کمک تیم بیاید.

وی همچنین گفت: سعید معروف در تمام طول بازی جنگید و همکاری او با غفور بسیار دیدنی و عالی بود. غفور نیز در مقطعی از بازی عملکرد خوبی نداشت ولی وقتی به زمین برگشت، عالی عمل کرد. جواد معنوی‌نژاد هم تحت فشار سرویس‌های سنگین حریف بود و من او را تعویض کردم چون نتوانست بازی را در آن مقطع کنترل کند اما در دفاع و حمله خوب بود.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =